Call Of Duty Wiki
Advertisement
F.N.G.
[[File:FNGLevel|250px]]
Vorig One Shot, One Kill (chronologisch)
Volgend Crew Expendable
Game 'Call of Duty 4: Modern Warfare'
Personage Sergeant "Soap" MacTavish
Team SAS
Wapens G36C, USP .45, MP5, Flashbang
Plaats Credenhill, Engeland
Datum Voor dag 1, 2011
Doel Pick up a rifle from the table.
Enter station number 1 and aim down your sights.
Shoot each target while firing from the hip.
Shoot a target through the wood.
Shoot each target as quickly as possible.
Get a pistol from the same place you got the rifle.
Switch to your rifle and then back to your pistol.
Melee the watermelon with your knife.
Go outside and report to Sgt. Newcastle.
Pick up the frag grenades.
Enter the safety pit.
Throw a grenade into windows two, three and four.
Pick up the rifle with the grenade launcher attachment.
Return to the safety pit and equip the grenade launcher.
Fire at the wall with number one on it.
Fire your grenade launcher into windows five, six and seven.
Pick up the C4 explosive.
Plant the C4 explosive at the glowing spot.
Run the obstacle course.
Use your objective indicator to locate Captain Price.
Climb the ladder.
Equip the MP5 and pick up 4 flashbangs.
Slide down the rope.
Clear the cargo-ship bridge mock-up.
Debrief with Captain Price.

(Schuine doelen zijn exclusief voor de uitgebreide versie.)
Vijanden Kartonnen mannen en mogelijk een auto. [1]
Console codenaam killhouse
Multiplayer map Killhouse
"Right. What the hell kind of name is Soap, eh? How'd a muppet like you pass selection?"
Captain Price

"F.N.G." (Fucking New Guy) is de eerste missie in Call of Duty 4: Modern Warfare. Het level bestaat uit een training missie voor Call of Duty 4. Het is bedoeld om spelers leren om om te gaan met het besturingssysteem en de gameplay. Daarnaast introduceert het twee van de belangrijkste personages van de game, "Soap" MacTavish and Kapitein Price.

Wanneer Gaz "Soap" MacTavish introduceert aan Kapitein Price, benoemd hij hem als "F.N.G.". Deze term is in het leger bekend en staat voor "Fucking New Guy". Het wordt over het algemeen gebruikt voor een soldaat die pas overgeplaatst is naar een nieuwe unit.

Personages[]

Plot[]

In deze missie speelt de speler voor het eerst als "Soap". De missie speelt zich af in Credenhill, Engeland. De speler begint een training met Gaz. Gaz leert de speler hoe hij moet schieten, moet richten met een vuurwapen, schieten vanuit de heup, ergens doorheen schieten en een pistool en een mes te gebruiken.

Hierna ontmoet de speler Kapitein Price en de andere leden van het SAS team. Hier krijgt hij instructies voor een CQB (Close quarters combat) proef. Het decor van deze proef is ingericht als een vrachtschip, gebaseerd op het schip van de volgende missie "Crew Expendable".

Walkthrough[]

Komt nog

Video walkthrough[]

Call_of_Duty_4_Modern_Warfare_-_Prologue_1_F.N.G._-_Walkthrough_HD

Call of Duty 4 Modern Warfare - Prologue 1 F.N.G. - Walkthrough HD

Call of Duty 4: Modern Warfare - F.N.G. - Walkthrough

Referenties[]

  1. Alleen in de uitgebreide versie, welke enkel beschikbaar is in de eerste uitgaves van Call of Duty 4: Modern Warfare, gaat de speler door een langere training. Tijdens deze training kan de speler onder andere auto's opblazen.