FANDOM

BO2topright

"Skarbiec" – miejsce, w którym weteran SOG - Frank Woods żyje do roku 2025.

Historia Edytuj

W 2025 roku Woods został odwiedzony przez Menendeza. Po jego odejściu, do budynku przybywa oddział JSOC z Davidem Masonem i Harperem. Ci proszą Woodsa o informacje o Menendezie, a ten zaczyna im opowiadać historię ze swojego życia m.in o tym jak został uratowany przez Alexa, o wojnie w Afganistanie, śmierci siostry Menendeza czy inwazji na Panamę.

Później Edytuj

W zależności od wyborów gracza podczas kampanii, mogą wydarzyć się 4 scenariusze:

Menendez zostaje schwytany

Woods zostanie odwiedzony, Alexa Masona. Nie mogąc w to uwierzyć, powie mu, że ten powinien nie żyć, z racji tego, że Woods go zastrzelił. Mason odeprze to mówiąc, że Woods nie najlepiej strzela. Siedząca przed komputerem Karma powie, że wirus Menendeza zainfekował właśnie cały świat. Stojący przy niej Kurtz przestraszy się i będzie chciał zawiadomić panią prezydent, lecz Karma go uspokoi i powie, że już zajęła się wirusem. Kiedy David wejdzie do szpitala Woodsa, usłyszy, że jest kolejnym Masonem, który składa Woodsowi wizytę. David przestraszy się, ale Woods go uspokoi i przedstawi mu po chwili jego ojca. Dave będzie bardzo zdziwiony, a retrospekcja pokaże, że Alex przeżył strzały Woodsa. Wtedy Alex wskaże też na blizny na dłoni Davida i powie, że jest dumny z tego, co stało się tamtego dnia. David odeprze to, z racji tego, że upadł, a Alex powie, że owszem upadł, ale się podniósł. Karma wystąpi w telewizji udzielając wywiadu prezenterowi. Ten zapyta ją, że musi to być dla niej wspaniały dzień - w końcu uratowała świat. Karma odeprze, że owszem - i jednocześnie że jest to wyjątkowo zły dzień dla Menendeza. Raul widząc to, rozbije telewizor uderzając go swoją twarzą.

Woods zostanie odwiedzony, Alexa Masona. Nie mogąc w to uwierzyć, powie mu, że ten powinien nie żyć, z racji tego, że Woods go zastrzelił. Mason odeprze to mówiąc, że Woods nie najlepiej strzela. Siedząc przed komputerem naukowiec CIA powie, że wirus zainfekował wszystko, co było możliwe, a on nic z tym nie może zrobić i wraca do Anglii. Menendez siedzi w swojej celi słuchając telewizji, a za drzwiami stoi 3 strażników. Po chwili światła zaczynają migać, a żołnierze wchodzą do celi, aby zabezpieczyć Menendeza. Po chwili światła gasną, a Raul zabija całą trójkę i ucieka z więzienia. Po przyjściu do Woodsa, rozmawia z nim chwilę, po czym podrzyna mu gardło naszyjnikiem i kładzie jego ciało na łóżku. Potem udaje się na cmentarz do grobu swojej siostry i po wykopaniu dołu otwiera trumnę, po czym podlewa się benzyną i podpala.

Siedząc przed komputerem, naukowiec CIA powie, że wirus zainfekował wszystko, co było możliwe, a on nic z tym nie może zrobić i wraca do Anglii. Menendez siedzi w swojej celi słuchając telewizji, a za drzwiami stoi 3 strażników. Po chwili światła zaczynają migać, a żołnierze wchodzą do celi, aby zabezpieczyć Menendeza. Po chwili światła gasną, a Raul zabija całą trójkę i ucieka z więzienia. Po przyjściu do Woodsa, rozmawia z nim chwilę, po czym podrzyna mu gardło naszyjnikiem i kładzie jego ciało na łóżku. Potem udaje się na cmentarz do grobu swojej siostry i po wykopaniu dołu otwiera trumnę, po czym podlewa się benzyną i podpala.

Menendez ginie

Woods zostanie odwiedzony, Alexa Masona. Nie mogąc w to uwierzyć, powie mu, że ten powinien nie żyć, z racji tego, że Woods go zastrzelił. Mason odeprze to mówiąc, że Woods nie najlepiej strzela. Menendez przewidział swoją śmierć i na YouTube pojawił się filmik, w którym nawołuje wszystkich do rewolucji. Filmik cieszy się ogromną popularnością, więc na jego efekt nie trzeba będzie długo czekać. Kiedy David wejdzie do szpitala Woodsa, usłyszy, że jest kolejnym Masonem, który składa Woodsowi wizytę. David przestraszy się, ale Woods go uspokoi i przedstawi mu po chwili jego ojca. Dave będzie bardzo zdziwiony, a retrospekcja pokaże, że Alex przeżył strzały Woodsa. Wtedy Alex wskaże też na blizny na dłoni Davida i powie, że jest dumny z tego, co stało się tamtego dnia. David odeprze to, z racji tego, że upadł, a Alex powie, że owszem upadł, ale się podniósł. Mimo śmierci Menendeza, udało mu się zrealizować swój cel. W ostatniej scenie widzimy zamieszki i tłum ludzi idący na płonący Biały Dom.