Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w prequelu Find Makarov: Operation Kingfish. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered.

Ładunek wyważający – ładunek wybuchowy służący do wyważenia zamkniętych/zabarykadowanych drzwi czy ścian pojawiający się we wszystkich częściach Modern Warfare oraz dodatkowo w Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III. Pojawia się też w filmiku Find Makarov: Operation Kingfish.

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered

W Call of Duty 4, można zauważyć w wielu misjach kampanii, lecz gracze nie mogą go używać. Używany jest przez porucznika Vasqueza w misji "Charlie, nie surfuj" oraz przez Gaza w misji "Ultimatum". Ładunek ten jest podczepiany do klamki na drzwiach, którą wysadza. W tej grze ładunek wybuchowy nie jest w stanie skrzywdzić gracza, nawet jeśli stoi blisko niego.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Ładunek wyważający MW2.png

W tej grze ładunku wybuchowego gracze mogą używać tym razem częściej. Od tej gry ładunek ma kształt kwadratowy, który jest umieszczany na drzwiach, które zostają całe wyważone.

Kampania

Po raz pierwszy gracz ma szansę podłożyć ładunek wybuchowy w drzwiach na platformie wiertniczej Wichorewka 36, na pierwszym, drugim oraz ostatnim piętrze, aby wykonać włam do pokoi z zakładnikami. Po raz drugi używany jest w misji "Gułag", gdzie na dolnych poziomach fortecy, należy przebić sie przez ścianę, za którą jest pełno żołnierzy z Wewnętrznego Kręgu. Drugi raz w tej misji mamy okazję użyć go poziom niżej, w okolicach kanalizacji, również na ścianie, za którą znajduje się kapitan John Price. Po raz trzeci w tej grze ładunek występuje w misji "Niedokończone sprawy", gdzie Roach ma za zadanie podłożyć 3 ładunki w trzech dowolnie wybranych miejscach na drzwiach w kryjówce Makarowa i oczyścić pomieszczenia z wrogów. Po raz czwarty i ostatni ładunki wybuchowe występują w misji "Jak za dawnych czasów", tym razem gracz musi włamać się do drzwi znajdujących się w centralnej części jaskini, gdzie znajdują się ładunki wybuchowe C4 i oczyścić pomieszczenie z wrogów.

Operacje specjalne

W trybie operacji specjalnych, ładunki wybuchowe występują w tej samej postaci co w kampanii, i działają na tej samej zasadzie. Występuje w misjach:

  • "Wyłom i eliminacja" - gdzie gracz ma za zadanie, umieścić jeden ładunek i dostać się do wyznaczonego punktu;
  • "Mokra robota" - gracze mają za zadanie zrobić to samo co w kampanii, byle, że jest o jeden pokój mniej.

Call of Duty: Modern Warfare 3

W Modern Warfare 3, ładunek ten występuje tym razem w kilku postaciach, takich jak: ładunek wybuchowy do wyważenia metalowych drzwi okrętu podwodnego w misji "Łowca" czy też ładunek wybuchowy służący do włamania się pod ziemię w misji "Do króliczej nory". Normalne, podstawowe ładunki występują w misji "Turbulencje". W misji "Twierdza" zastępowane są przez C4.

Operacje specjalne

W trybie operacji specjalnych ładunki pojawiają się tylko w podstawowej wersji. Występują w misjach:

  • "Porwanie" - gdzie za pomocą tego ładunku na początku misji, należy oczyścić cały samolot;
  • "Ładunki podłożone" - gdzie za pomocą tych ładunków należy oczyścić cały tor przeszkód;
  • "Czarny lód" - gdzie należy włamać się za pomocą tego ładunku do pomieszczenia ze specjalnym MPD;
  • "Negocjator" - gdzie w jednym z budynków i w pokoju lekarskim należy oczyścić pokoje z wrogów.

W misji "Misja ogniowa" ładunek ten zastępowany jest przez C4, który odgrywa tą samą rolę na tej samej zasadzie.

Call of Duty: Ghosts

Kampania

Unikatowy ładunek jest użyty w misji "Upadek Atlasa". Kolejny raz możemy użyć tego ładunku w misji "Loki", gdzie jest użyty podczas szturmu na stację.

Multiplayer

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced Warfare

W tej części, w większości przypadków do włamów używane są egzoszkielety, jednak czasami można też spotkać ładunek wyważający. Jeden z nich jest używany m.in. w misji "Ruch".

Find Makarov: Operation Kingfish

Ładunek ten jest Roacha, aby umożliwić drużynie dostanie się do pokoju, w którym znajdowały się plany z celami Makarowa.