FANDOM

Cod5topright BlackopsNewTopright Ztr

Ścięta lufa – dodatek do broni występujący w Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops. Po wybraniu go gracz otrzymuje Dubeltówkę z krótszym zasięgiem i mniejszą celnością, ale większymi obrażeniami.

Call of Duty: World at War Edytuj

Kampania Edytuj

Gracz będzie miał okazję skorzystać z broni z tym dodatkiem jedynie w misji "Stalowe koło" tuż po wejściu do ruin zakładu psychiatrycznego w postaci obrzyna z uchwytem. Broń charakteryzuje się wysokimi obrażeniami, jednak cierpi z powodu niskiego zasięgu i niskiej celności.

Multiplayer Edytuj

Ścięta lufa jako dodatek można zamontować jedynie na Dubeltówce. Gracz kosztem niższej celności, ubytku w celowniku mechanicznym i zasięgu otrzymuje narzędzie, które na bardzo bliskim zasięgu jest wysoce skuteczne. Ma ona niestety niską wartość użytkową, przez co jest niezwykle rzadko spotykany.

Tryb zombie Edytuj

Tutaj dodatek pojawia się dołączony wraz z uchwytem do dubletówki, którą gracz może albo wylosować w skrzynce losującej, albo kupić jako broń ze ściany za 1200 punktów. Dodatek zmniejsza wartość użytkową broni, jednak może być pomocny przy wyrwaniu się z okrążenia.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Tutaj dodatek pojawia się jedynie w trybie zombie, gdzie wraz z uchwytem jest zamocowany do dubletówki, która można kupić ze ściany za 1200 punktów. Wpływ ściętej lufy na broń jest taki sam, co w Call of Duty: World at War. Obrzyn z uchwytem pojawia się także w rękach Michael Rookera w filmiku zapowiadającym Call of the Dead.