BO4topright Ztr

Śmierć Oriona to cudowna broń dostępna na mapie IX w Call of Duty: Black Ops IIII .

OpisEdytuj

Śmierć Oriona pełni ważną funkcję do ukończenia mapy IX ale także przydaje się w starciu z różnymi typami Zombie. Wyglądaem przypomina skorpiona ze starożytną energią. Ma trzy ataki, pierwszy po wycelowaniu zadaje poprostu obrażenia, drugi zadaje większe i na chwilę obezwładnia, trzeci zatrzymuje parę zombie na jakiś czas. Ulepszona wersja zwie się Pocałunkiem Serket'a i ma szybciej trzeci atak z wersji nie uleszonej o większym zasięgu i obrażeniach. Można zdobyć go na dwa sposoby: losując w skrzynce losującej lub wypełniając skrzynkę losującą trucizną. 

Zdobycie śmierci Oriona zarażając skrzynkę losującąEdytuj

Aby tego dokonać należy w pierwszej kolejnosci odblokować maszynę pack-a-punch w świątyni. Gdy już ten krok został ukońćzony, wtedy gracz musi zestzrelić misę miedzy wejściami dolnymi do wieży Ra i Danu. Gdy misa spadnie a ogień spadnie na podłogę to znaczy że czas na kolejny krok jakim będzie odczytanie symbolu na moście między wieżą Zeusa a Odinem. Wskaże on, w której wieży zrespi się odcięta twarz zombie. Można ją znaleźć na najniższych piętrach wież następująco: w Danu na źródle, w Ra koło ognisk na naczyniach, w Zeus'a w którymś rogu wanny, w Odin'a koło środka w którymś z rogów. Po wzięciu głowy zombie, należy zebrać i zbudować pułapkę kwasową. Przed tym zebrać części. Jedna pojawi się po wykonaniu trzech zadań po ścięciu flagi, dwa pozostałe są do wzięcia w świątyni na końcach ścian po schodami. Koło zębate i łańcuch. Gdy to już gotowe można przystąpić do budowanai pułapki. Można w wielu miejscach m.in koło Ołtarze Zeus'a przy zejściu, koło wejścia z Areny do Ra. Jak be,dzie gotowa do użytku trzeba położyć twarz zombie na pułace klikając przycisk interakcji na spód pułapki (kraty z którym ścieka kwas). Teraz tylko uruchomić pułapkę i po zakończeniu jej działania ukaże się mały skorpion do zdobycia. Następnie ważne aby zadbac o wysoką reputacje publiczności, by ta zrzuciła złotą waze. Może to potrwać od dwóch do kilku rund ale jak gracz bedzie przebywął na arenie, wtedy będą pojawiały się nagrody. Gdy ów waza zostanie podniesiona to czeka gracza już ostatni krok jakim jest uderzenie nożem w dziurę w drewie na najniższym piętrze Danu, na przeciw wejścia na górę. Jak będzie można wsadzić skopiona do drzewa to znaczy że można na dół postawić także dzban i tylko czekać rundę aż napełni się spadającym kwasem przez podajnik. Po rundzie można już wziąźć naczynie i udać się do skrzynki by nałożyć na nią kwas. Wtedy ta z niebieskiej poświaty zabarwi się na zieloną a gracz będzie mół zalosować za 950 i otrzymać śmierć Oriona.