FANDOM

MW2icontr MW2DStr MW3tr BO2topright Codghostsicon RealWorldtr

A-10 Thunderbolt II – amerykański samolot bliskiego wsparcia sił lądowych, występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Ghosts.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

A-10 Thunderbolt II jest wspomniany w jednej z transmisji radiowej.

Call of Duty: Modern Warfare: MobilizedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

W tej części gry A-10 jest widoczny w misji "Spalona ziemia". W czasie walk o Berlin kryptonim tego samolotu to Valkyrie 2-6 gdy Delta Force próbuje uratować córkę rosyjskiego prezydenta, A-10 pomaga zniszczyć wrogie czołgi, które bardzo uprzykrzają misję Amerykanom.

Jego sposób działania jest prosty. Gracz musi oznaczyć dwa miejsca a samolot za pomocą działa 30mm ostrzela linię od jednego do drugiego punktu.

Chwilę później ten samolot bombarduje dach, na którym gracz niedawno się znajdował.

Następny pojawia się w misji "Żelazna dama" jego kryptonim to Odin 6-2 razem z innymi A-10 bombarduje najpierw przeciwników na placu a na końcu misji niszczy BTR-y i jednocześnie Wieże Eiffla.

Znane kryptonimy A-10: Edytuj

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

A-10 Thunderbolt II pojawia się w Call of Duty: Black Ops II, jako seria punktów A10F Warthog.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Tutaj samolot Thunderbolt uczestniczy w obronie fortu Santa Monica. Gracz może go kontrolować za pomocą specjalnego tabletu. Można za jego pomocą zniszczyć duże siły wroga, w tym czołgi i śmigłowce. Niestety, później wojska Federacji niszczą A-10, a jego wrak uderza w budynek Centrum Kontroli Dronów, co powoduje śmierć znajdujących się w nim ludzi.

Osiągnięcia i trofea Edytuj

Nein MW3 Nein (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zabij 9 przeciwników podczas ataków A-10 w misji "Spalona ziemia".