Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone 2.0.
20px-Disambig-icon.png Dla wersji VTOL, patrz A-10 VTOL Variant.

A-10 Thunderbolt II – amerykański samolot bliskiego wsparcia sił lądowych, występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts Call of Duty: Black Ops IIII, Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare II oraz Warzone i Warzone 2.0.

Call of Duty: Modern Warfare 2[]

A-10 Thunderbolt II jest wspomniany w jednej z transmisji radiowych.

Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized[]

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3[]

W tej części gry A-10 jest widoczny w misji "Spalona ziemia". W czasie walk o Berlin kryptonim tego samolotu to Valkyrie 2-6 gdy Delta Force próbuje uratować córkę rosyjskiego prezydenta, A-10 pomaga zniszczyć wrogie czołgi, które bardzo uprzykrzają misję Amerykanom. Jego sposób działania jest prosty. Gracz musi oznaczyć dwa miejsca a samolot za pomocą działa 30mm ostrzela linię od jednego do drugiego punktu. Chwilę później ten samolot bombarduje dach, na którym gracz niedawno się znajdował. Następny pojawia się w misji "Żelazna dama" jego kryptonim to Odin 6-2 razem z innymi A-10 bombarduje najpierw przeciwników na placu a na końcu misji niszczy BTR-y i jednocześnie Wieże Eiffla.

Znane kryptonimy A-10:[]

Call of Duty: Black Ops II[]

A-10 Thunderbolt II pojawia się w Call of Duty: Black Ops II, jako seria punktów A10F Warthog.

Call of Duty: Ghosts[]

Tutaj samolot Thunderbolt uczestniczy w obronie fortu Santa Monica. Gracz może go kontrolować za pomocą specjalnego tabletu. Można za jego pomocą zniszczyć duże siły wroga, w tym czołgi i śmigłowce. Niestety, później wojska Federacji niszczą A-10, a jego wrak uderza w budynek Centrum Kontroli Dronów, co powoduje śmierć znajdujących się w nim ludzi.

Warzone[]

Podczas rozgrywki można wezwać ostrzał z samolotu A-10. Aby to zrobić należy znaleźć w skrzyni lub kupić za 3500$ wyposażenie, które to umożliwia. Wtedy gracz dostaje specjalną lornetkę do oznaczenia celu nalotu. Po oznaczeniu w krótkich odstępach miejsce jest ostrzeliwane z działek 2 samolotów A-10. Jeśli gracz będzie w pobliżu obszaru, na który został wysłany nalot, dostanie taką informację.

Osiągnięcia i trofea[]

Nein MW3 Nein (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zabij 9 przeciwników podczas ataków A-10 w misji "Spalona ziemia".
Wczesne wsparcie obrazek osiagniecia Wczesne wsparcie (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Zaatakuj 50 wrogów korzystając z A-10.