AWtopright

AE4 - karabin automatyczny strzelający wiązkami energii występujący w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

AE4 i jego warianty zostały wydane 11 grudnia (we wczesnym dostępie) w Przepustce Sezonowej na XBOX ONE i XBOX 360, a na inne platformy 13 stycznia 2015 roku. Broń jest częścią DLC Havoc.

Multiplayer Edytuj

AE4 jest dostępny od razu po pobraniu DLC.

Broń ta zadaje duże obrażenia. Na dystansie 16,5 metrów zadaje 34 na 1 strzał, dzięki czemu zabija na 3 strzały. Na każdym większym zadaje 33 obrażenia i wymaga 4 strzałów, aby zabić. Aby zabić strzałem w głowę, zawsze trzeba strzelić 3 razy.

Jest to broń bardzo celna i z małym odrzutem.

Jej największą słabością jest niska szybkostrzelność - 500 RPM, przez co trudno jest zabić wroga z bronią, która strzela szybko. Broń ta nie może penetrować żadnej powierzchni, przez co niemożliwym jest zabicie wroga przez ścianę. Niestety broń przegrzewa się po około 20 strzałach. Z radiatorem są jest to 25 strzałów.

Warianty broni: Edytuj

  • Supernova i Gigawatt - oba mają zwiększone średnie obrażenia do 34, dzięki czemu na dystansie 40,6 metra zabijają na 3 strzały. Supernova ma zmniejszoną celność podczas strzelania z biodra o 10%, a Gigawatt o 20%.
  • Vaporizer - ta wersja zwiększa czas potrzebny do przegrzania o 20%, dzięki czemu strzela 25 razy zamiast 20. Dodatkowo z radiatorem może to być aż 31 strzałów. Mimo to jego obrażenia z 30 są zmniejszone do 24, przez co do zabicia wymaga 5 strzałów. Ma on też większy odrzut na dużym dystansie, przez co lepiej przydaje się do walk na średnim.

Egzo Przetrwanie Edytuj

Broń ta jest odblokowywana na 14 rundzie i kosztuje 3 punkty ulepszeń. W przeciwieństwie do wersji z multiplayera nie może być wyposażona w radiator.

Jest to dobra broń dla graczy, którzy nie chcą martwić się utratą amunicji.

Egzo Zombie Edytuj

Broń ta może zostać wydrukowana w drukarce 3D za 1000 i jest też używana przez posiłki Sentinelu na mapach Descent i Carrier. W przeciwieństwie do wersji z multiplayera tutaj ta broń nie przegrzewa się, jednak posiada też tylko 70 pocisków w magazynku.

Dodatki Edytuj

Dodatki Edytuj