Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr MWRtopright RealWorldtr

AH-1 Cobra - helikopter szturmowy występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 oraz Call of Duty: Black Ops. Jest używany przez USMC, a także przez SOG jako podstawowy śmigłowiec szturmowy.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Odegrały znaczącą rolę w Amerykańskiej inwazji na niewymienione państwo Bliskiego Wschodu w Call of Duty 4: Modern Warfare. Pierwszy raz pojawia się w misji "Bagno", gdzie Porucznik Vasquez, każe Jacksonowi wezwać Cobry aby zaatakować budynek pełen wrogów. Najważniejszą rolę odegrał w misji "Szok i Zdumienie" gdzie pomagał nam niszczyć przeciwników z powietrza, jednak gdy został zniszczony otrzymaliśmy rozkaz ratowania pilota. Następnie pojawia się misji "Kryjówka'' gdzie możemy go wezwać żeby ostrzeliwał wrogów, a ostatni raz pojawia się w misji ''Koniec gry"

Helikopter pojawia się w trybie Multiplayer gdzie wspomaga Marines i SAS.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

W Call of Duty: Modern Warfare 2 Cobra nie pojawia się w kampanii lub trybie specjalnym jako śmigłowiec szturmowy. Pojawia się w kampanii ale tylko jako stojący obiekt na złomowisku pojazdów w misji "Wróg mojego wroga". Występuje w trybie multiplayer.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

W Call of Duty: Black Ops AH-1 Cobra występuje w trybie Multiplayer. Jest głównym śmigłowcem szturmowym w tej części gry.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

AH-1 Cobra pojawia się sporadycznie w kampanii. Najczęściej widuje się go w misji "Żelazna dama" gdzie atakuje rosyjskie czołgi. Pojawia się też w retrospekcji Jurija, gdy Makarow detonuje bombę atomową w "ostatniej twierdzy" Al-Asada.

CiekawostkiEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.