FANDOM

BlackopsNewTopright BODtr

ASP – półautomatyczny pistolet produkcji amerykańskiej występujący w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

KampaniaEdytuj

Broń pojawia się jedynie w misji "Operation 40", gdzie jest bronią poboczną Masona. Wykorzystuje on ją najpierw do zabicia zaskoczonego wojskowego, a potem podczas zabójstwa sobowtóra Fidela Castro.

Wielu graczyEdytuj

Broń podobnie jak Makarov i M1911 jest dostępna od razu i zadaje identyczne obrażenia. Cechuje się wysoką szybkostrzelnością, małym odrzutem i bardzo krótkim czasem przeładowania, który wraz z atutem Zwinne ręce jest natychmiastowy. Mimo to pojemność magazynka oraz mała liczba dostępnych dodatków sprawiają, że w klasie jest on najmniej popularny. Broń miała pojawić się w trybie zombie o czym świadczą pliki asp_zm i asp_upgraded_zm, jednak z niewiadomych przyczyn została usunięta.

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

Broń podobna jest do tej występującej w Call of Duty: Black Ops.

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

  • Broń ma podobną animację przeładowania co G36C i P99 z Call of Duty: Modern Warfare 3.
  • Z perspektywy pierwszej osoby broń trzymana jest jedną ręka, jednak z perspektywy trzeciej jest trzymana oburącz.
  • Broń pojawia się w misji w 1961 roku, co jest niedociągnięciem ze strony twórców, gdyż ASP wszedł do produkcji w latach 70.