FANDOM

MW2icontr

Afghan – mapa dla trybu wieloosobowego w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Opis Edytuj

Średnia mapa, której akcja dzieje się pośród afgańskiej pustyni. Przy spawnie Task Force 141 znajduje się jeden schron zbudowany z żelbetonu. Jest to dobre miejsce do kampowania. Idąc dalej, można napotkać podobny schron, ale mniejszy. Za nim znajdują się pola opiumowe, w które można się schować, gdy obsługuje się jakąś serię ofiar. Na zachodzie mapy jest wysoka skarpa, z której gracze często strzelają ze snajperek. Idąc stamtąd na południe, trafia się na rozwidlenie dróg: można wejść do rozległej jaskini, lub iść schodami w dół. W tym drugim przypadku trzeba uważać, by nie spaść, ponieważ skutkuje to śmiercią. Na środku mapy znajduje się rozbity na 3 części samolot C-130 Hercules. Można się w nim schować na moment, ale należy uważać, by nie wpaść pod ogień od którejś ze stron.

Mimo swojej dynamicznej budowy, Afghan jest mapą przyjazną dla kamperów. Dosłownie wszędzie mogą oni znaleźć miejscówkę, jednak zwykle szybko giną.

Ciekawostki Edytuj

  • Na metalowych drzwiach prowadzących do jaskini można zauważyć logo Infinity Ward.