FANDOM

MW2icontr
Akceptowalne straty - trzecia misja sekcji Delta trybu operacji specjalnych w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Opis Edytuj

Misja zaczyna się w bazie rosyjskiej armii w górach Tien Szan w Kazachstanie. Zadaniem gracza jest podłożyć ładunek C4 w wyznaczonych do tego miejscach. Są to: kadłub śmigłowca, skrzydło zaparkowanego samolotu i ściana jednego z budynków. Przeszkodą w wykonaniu tego zadania będą liczni wrogowie oraz samochód patrolowy, która co jakiś czas przejeżdża wokół bazy. Jednak ułatwieniem dla gracza będzie fakt, że może on używać broni z tłumikiem, dzięki któremu jego wystrzały z broni nie będą słyszalne. Poza tym może korzystać z czujnika pulsu, który wykrywa wrogów w promieniu 30 metrów nawet jeśli są schowani za ścianą. Poza tym w całej bazie panuje zamieć śnieżna, która sprawia, że wrogowie nie są w stanie zauważyć gracza, chyba że ten podejdzie dostatecznie blisko. Po podłożeniu wszystkich ładunków C4 kolejnym zadaniem będzie przejście do punktu ewakuacji. Będzie on oznaczony zielonym dymem.

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń przy miejscu rozpoczęcia  
  Broń do znalezienia