FANDOM

BO2topright Ztr BO4topright

Albert Arlington – postać występująca w Call of Duty: Black Ops II w trybie Zombie na mapie Mob of the Dead.

HistoriaEdytuj

Albert był doradcą finansowym w plebsie Salvatory DeLuci i oszustem. Był częścią napadu na Los Angeles co spowodowało że trafił do więzienia w Alcatraz. Jest znany z tego, że ma obszerną historię kryminalną.

Podczas pobytu w Alcatraz, Albert wymyślił plan ucieczki i namówił trzech innych gangsterów: Salvatora DeLuci, Finna O'Leary'a i Billy'ego Handsome'a by mu pomogli. W nocy po zgaszeniu świateł, udawał chorego by strażnik otworzył celę i go sprawdził. Wtedy Albert za pomocą noża zabił strażnika i zabrał mu klucze by uwolnić Sala, Billy'ego i Finna. Billy uzbroił pozostałych w rewolwery Python, które przemycił z "prywatnej kolekcji" strażnika. Jednak martwy strażnik ożył jako zombie. Po zabiciu go ponownie, horda zombie wychodząca z cel zaatakowała czterech gangsterów. Podczas gdy inni walczyli z zombie, Albert uciekł, ale został otoczony i zabity przez zombie, po czym wysłany do życia po życiu.

Po tych wydarzeniach, powrócił wraz z trzema pozostałymi gangsterami do swojego ciała i przemierzali więzienie Alcatraz, by znaleźć części do samolotu, którym uciekną. Po ich zdobyciu i uruchomieniu samolotu, wydawało się że gangsterzy uciekną, jednak samolot rozbił się na Golden Gate Bridge. Później powrócili do więzienia Alcatraz i próbowali jeszcze kilka razy uciec przy pomocy samolotu, ale kończyło się to zawsze rozbiciem na Golden Gate Bridge. Wtedy okazało się, że plan Alberta nigdy nie istniał. Trzej gangsterzy zdradzili go i brutalnie zamordowali na dachu więzienia. Dalsza historia zależy od gracza, może on kontynuować cykl albo go przerwać.

OsobowośćEdytuj

Albert przez większość czasu jest pesymistą i desperantem. Często ocenia jak zła jest sytuacja gangsterów.

Gdy jest powalony, a w jego pobliżu nie ma nikogo innego niż zombie, to zacznie mówić do siebie i można usłyszeć, że wie o tym, iż stare obietnice w końcu go dorwą. Często się ciągle pyta, dlaczego on i reszta są uwięzieni w Alcatraz.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj