FANDOM

MW2icontr SJtr

Alpinista – trzecia misja kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 2.

W misji gracz wciela się w sierżanta Roacha. Głównym jej celem jest odzyskanie modułu ACS z rozbitego satelity.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się na górze, gdzie wraz z Soapem, Roach wspina się po lodowcu. Po wspinaczce na górne piętro, Roach po Soapie, skacze przez rozpadlinę próbując zahaczyć czekanami, lecz zamiast tego ześlizguje się na dół. Kapitan w ostatniej chwili ratuje towarzysza a zaraz potem zakończyli wspinaczkę. Po zlikwidowaniu dwóch patroli nieprzyjaciół, obydwaj rozdzielają się. Roach ma za zadanie odnaleźć stację paliwową i podłożyć C4 jako "plan B", a Soap będzie z krawędzi eliminował wszelkich nieprzyjaciół na drodze. Po podłożeniu C4, obydwaj żołnierze spotykają się przed drzwiami hangaru, wewnątrz którego znajduje się moduł ACS. Po zabraniu modułu, Soap kontaktuje się z Roachem że Rosjanie odkryli go. Major Petrow rozpoczyna odliczanie do 5 sekund co skutkuje śmiercią kapitana jeśli gracz nie zdetonuje C4. Wybuch C4 zniszczył stację paliwową co odwróciło uwagę Rosjan. W końcu obydwu żołnierze zdobywają skutery śnieżne na których udaje im się dostać do helikoptera ewakuacyjnego.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli gracz spotka się z Soapem przy okazji uciekając przed przeciwnikami którzy wzniecili alarm, kapitan powie "Przyprowadziłeś ze sobą paru przyjaciół, co nie?".

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia