FANDOM

MW2icontr MW3tr
„Niewiarygodne, udało wam się. Ten atak był wyraźnym komunikatem, Makarow.”
— Anatoly

Anatoly (ros. Анатолий) – postać występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2 w misji "Nic po rosyjsku".

Życiorys Edytuj

Anatoly w pewnym momencie życia dołączył do rosyjskiej nacjonalistycznej organizacji terrorystycznej o nazwie Wewnętrzny Krąg. Podczas obecności w jednostce zaskarbił sobie zaufanie przywódcy - Władimira Makarowa.

12 sierpnia 2016 roku Anatoly wraz z Kiriłłem, Lewem, Wiktorem oraz Aleksym Borodinem (zamaskowany agent CIA) zdecydowali się przeprowadzić zamach na lotnisko im. Imrana Zachajewa w Moskwie. Celem ataku miała być śmierć jak największej liczby cywili oraz zepchnięcie odpowiedzialności na Stany Zjednoczone Ameryki, aby doprowadzić do wojny. W przeciwieństwie do pozostałych terrorystów, Anatoly miał się zająć bezpieczną ewakuacją z lotniska, gdy na miejscu pojawią się antyterroryści. Kiedy nadeszła taka pora, wraz z dwoma ludźmi podjechał od tylnego budynku ambulansem. Taki pojazd nie zwrócił uwagi służb, więc Wewnętrzny Krąg bezpiecznie uciekł z miejsca. Przed ewakuacją Anatoly był świadkiem, jak Makarow przejrzał tożsamość Borodina i rozstrzelał go przed odjazdem.

Jego dalsze losy nie są znane, jednak najprawdopodobniej zmarł przed zakończeniem III wojny światowej.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wygląda na to, aby Anatoly był zaskoczony, że tylko trzech terrorystów zdołało przeżyć.
  • Kiedy Makarow zabija Allena, można zauważyć, że Anatolemu trzęsą się ręce ze strachu, ponieważ nie wiedział czemu Makarow miałby strzelać do swoich własnych pomocników.
  • Na końcu poziomu Anatoly może zostać zastrzelony przez drzwi ambulansu. Spowoduje to, że Makarow uzna gracza za zdrajcę i misja zostanie zakończona niepowodzeniem.
  • W Call of Duty: Modern Warfare 3 pojawia się on w intrze przed misją "Znowu to samo".
  • Jego późniejsze losy po zakończeniu misji "Nic po rosyjsku" są nieznane, jednak w Modern Warfare 3 nie jest on przekreślony czerwonym znakiem "X", który oznacza, że dana postać nie żyje.
  • Anatoly jest jedynym członkiem drużyny Makarowa który posiada jako broń MP5K.
  • We wczesnej wersji Call of Duty: Modern Warfare 2 jego losy po zamachu miały potoczyć się inaczej. Po rozpoczęciu wojny w Stanach Zjednoczonych miał on polecieć do Wirginii wraz z innym terrorystą - Wiktorem, gdzie czekało na nich zadanie specjalne. Zostało ono wykonane, lecz obaj zostali po tym zabici przez szeregowego Jamesa Ramireza z 75. pułku United States Army Rangers.

Galeria Edytuj