FANDOM

BO4topright Ztr

Ancient Evil (pol "Starożytne zło") - dwudziesta szósta mapa trybu zombies oraz czwarta mapa chaosu.

Opis Edytuj

Akcja mapy rozgrywa się w starożytnej Grecji w mieście Delphi. Scarlett Rhodes prowadzi przez portal swoich zaufanych przyjaciół w nieznane do starożytnego miasta Delphi, gdzie napotykają uwięzioną osobę podającą się za więzioną jak ojciec Scarlett niewinną, która może pomóc.

Lokacje Edytuj

Mapa jest podzielona na dwie części a także zawiera dodatkową lokację do walki z pegazem i ostatnim bossem. Ta druga część staje się nie dostępna do momentu przedostania się lotem pegazem. Aby tego dokonać należy znaleźć złote siodło, by pegaz mógł latać w wyznaczonym punkcie.

  • Świątynia Apolla - miejsce, gdzie bohaterowie się pojawiają podczas startu gry. Można tam kupić Strife oraz Essex Model. Także możliwe jest po zdobyciu artefaktu wykupienie zadania. Również koło ściany znajdziemy nieskończony ogień, który można nabijać zadaniami i odbierać nagrody.
  • Amfiteatr - Tutaj znajduje się do odebrania artefakt a także do kupienia nóż myśliwski.
  • Targ - Lokacja, gdzie znajdziemy stół do budowania tarczy "nadzei Apolla".

Dostępna broń Edytuj

Rękawice
BO4gaiaglove

Rękawica Gai

Broń specjalistów