Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Ancient Evil (pol. Pradawne zło) – czwarta i ostatnia mapa opowieści o Chaosie trybu Zombie w Call of Duty: Black Ops IIII.

Opis

Akcja mapy rozgrywa się w starożytnej Grecji w mieście Delphi. Scarlett Rhodes prowadzi przez portal swoich zaufanych przyjaciół w nieznane do starożytnego miasta Delphi, gdzie napotykają uwięzioną osobę podającą się za więzioną jak ojciec Scarlett niewinną, która może pomóc.

Lokacje

Mapa jest podzielona na dwie części a także zawiera dodatkową lokację do walki z pegazem i ostatnim bossem. Ta druga część staje się nie dostępna do momentu przedostania się lotem pegazem. Aby tego dokonać należy znaleźć złote siodło, by pegaz mógł latać w wyznaczonym punkcie.

  • Świątynia Apolla - miejsce, gdzie bohaterowie się pojawiają podczas startu gry. Można tam kupić Strife oraz Essex Model. Także możliwe jest po zdobyciu artefaktu wykupienie zadania. Również koło ściany znajdziemy nieskończony ogień, który można nabijać zadaniami i odbierać nagrody.
  • Amfiteatr - Tutaj znajduje się do odebrania artefakt a także do kupienia nóż myśliwski.
  • Targ - Lokacja, gdzie znajdziemy stół do budowania tarczy "nadzei Apolla".

Dostępna broń

  Broń startowa (główna)  
  Broń startowa (wyposażenie)  
  Broń specjalna  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  
  Pozostała broń  

Dostępne funkcje

  Power-upy  
  Funkcje  
  Przedmioty do budowania  

Easter Eggi

Osiągnięcia i trofea

Bez obola obrazek osiągnięcia.png Bez obola (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu wciągnij 15 zombie do królestwa zmarłych jednym naładowanym atakiem Ręką Charona.
Czterech pradawnych bogów obrazek osiągnięcia.png Czterech pradawnych bogów (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu ukończ wszystkie próby pierwotnego boga.
Godny trybut obrazek osiągnięcia.png Godny trybut (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu rozpal ponownie Wieczny Płomień przed 15 rundą.
Gorliwy wyznawca obrazek osiągnięcia.png Gorliwy wyznawca (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu przeżyj pierwsze 20 rund, nie opuszczając wnętrza Świątyni Apolla.
Grecka tragedia Grecka tragedia (Srebrne Silver.png) (30Gamerscore.png)
W Pradawnym złu dokończ to, co zostało rozpoczęte.
Najlepszym atakiem jest dobra obrona obrazek osiągnięcia.png Najlepszym atakiem jest dobra obrona (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu zabij sześciorękiego, używając jedynie Woli Apolla.
Potężny wiatr obrazek osiągnięcia.png Potężny wiatr (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu wyrzuć 20 zombie jednym skoncentrowanym atakiem Ręką Uranosa.
Przenoś góry obrazek osiągnięcia.png Przenoś góry (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu nabij 8 zombie jednym naładowanym atakiem Ręką Gai.
Szybuj jak orzeł obrazek osiągnięcia.png Szybuj jak orzeł (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu uwolnij orły, nie zmieniając broni.
Za blisko słońca obrazek osiągnięcia.png Za blisko słońca (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Pradawnym złu podpal 20 zombie jednym skoncentrowanym atakiem Ręką Hemery.