FANDOM

BO2topright BO3topright Ztr
Origins Easter Egg song "Archangel" - Elena Siegman, Malukah, Clark S

Origins Easter Egg song "Archangel" - Elena Siegman, Malukah, Clark S. Nova

Archangel

Archangel – sekretna piosenka występująca w Call of Duty: Black Ops II w trybie zombie oraz w Call of Duty: Black Ops III w trybie koszmarów. Skomponowana została przez Kevina Sherwooda i śpiewana jest przez Elenę Siegman, Clarka S. Nova i Malukah.

Tryb Zombie

Piosenka pojawia się na mapie Origins pod postacią muzycznego easter egga. Żeby ją włączyć, gracz musi wcisnąć przycisk użycia na 3 zielonych kawałkach meteorytu. Można je znaleźć:

  • przy generatorze 1. obok skrzynki Rytuałów Starożytnych,
  • w warsztacie na piętrze,
  • przy wejściu do miejsca wykopalisk na jednym z podestów (może nie zadziałać za pierwszym razem).

Koszmary

Zebranie trzech przedmiotów kolekcjonerskich w misji "Życie", powoduje wyciszenie muzyki w tle i włączenie sekretnej piosenki. Gdy ta się skończy, podniesienie kolejnego przedmiotu spowoduje powtórzenie jej. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że piosenka jest cicha i można jej nie usłyszeć. Po jego odblokowaniu, utwór jest również dostępny do odsłuchu w kryjówce w kampanii.

Ciekawostki

  • To jedyna sekretna piosenka w trybie zombie, w której śpiewa aż trzech wokalistów.
  • Piosenka ta zawiera wiele nawiązań do poprzednich muzycznych easter eggów: Carrion, Coming Home, The One, 115, Pareidolia, We All Fall Down, Always Running.
  • Jest to druga piosenka w której pojawiają się wulgaryzmy, pierwszą jest Beauty of Annihilation.
  • Jest to jedyna sekretna piosenka w Call of Duty: Black Ops II, w której śpiewa Elena Siegman.
  • Czas trwania piosenki może być nawiązaniem do pierwiastka 115, gdyż trwa 5 minut i 11 sekund. Po odwróceniu liczb wyjdzie liczba "115".