FANDOM

BlackopsNewTopright BO2topright BODtr RealWorldtr

Armia Radziecka – frakcja, występująca w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

W Call of Duty: Black Ops Armia Radziecka w większości misji z Rosjanami występuje w cieniu Specnaz. Jednak wiadomo, że Specnaz w pewnym sensie podlega dowództwu Armii Sowieckiej. Prawdopodobnie uczestniczyli w wojnie wietnamskiej.

Wiadomo też, że mieli być użyci w inwazji na USA w 1968, jednak cały plan spalił na panewce.

Uczestniczyli w wojnie w Korei, w której udział brał też Frank Woods.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

W Call of Duty: Black Ops II Armia Radziecka pojawia się jedynie w misji "Stare rany" podczas inwazji na Afganistan w 1986 roku. Ich celem było wspomożenie afgańskiego rządu w walce z Mudżahedinami. Niestety cała inwazja się nie udała i Sowieci musieli się wycofać z tego kraju.

W latach 80 XX. wieku pułkownik Armii Radzieckiej Lew Krawczenko widział, że Związek Radziecki niedługo upadnie, więc rozpoczął współpracę z handlarzem narkotyków Raulem Menendezem. Krawczenko sprzedawał Menendezowi radziecką broń, za co ten drugi dobrze mu płacił. Menendez tą bronią dozbrajał ruchy partyzanckie w krajach trzeciego świata. Niewykluczone też, że Krawczenko był "wtyczką" Raula w radzieckim dowództwie.

Uzbrojenie Edytuj

Karabiny: Edytuj

Pistolety maszynowe: Edytuj

Lekkie karabiny maszynowe: Edytuj

Pistolety: Edytuj

Karabiny snajperskie: Edytuj

Strzelby: Edytuj

Wyrzutnie rakiet: Edytuj

Pojazdy: Edytuj