MW3tr

Atak i odwrót – czwarta misja operacji specjalnych w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

W misji gracz wciela się w żołnierza Delta Force, który na początku stoi na balkonie pałacyku w Boosaaso. Kiedy otrzyma on pozwolenie na atak, musi zlikwidować dwóch wrogich przywódców Afrykańskiej milicji. Są to płk. Farhan i kpt. Mahad. Przeszkadzają mu w tym żołnierze wroga oraz wrogie Little Birdy. Jeden na normalnym poziomie trudności i dwa na wyższych. Po zabiciu tych ludzi gracz musi zabić resztę wrogów znajdujących się w porcie. Następnie trzeba podejść do kontenera, w którym znajdują się pracownicy ambasady. Gracz ma ich uwolnić oraz oznaczyć granatem dymnym miejsce ewakuacji. Gdy to zrobi, po półtorej minuty pojawi się śmigłowiec ewakuacyjny. Do tego czasu, gracz musi osłaniać to miejsce przed wrogą piechotą oraz kolejnym Little Birdem. Po wszystkim wystarczy tylko podejść do sojuszniczego helikoptera i misja się kończy.

Podczas misji należy uważać na Little Birdy. Pierwszego można zestrzelić za pomocą Stingera. Kiedy pojawią się kolejne, trzeba mieć oko na RPG-7. Kiedy oznaczy się SL dymem, nie trzeba tego miejsca osłaniać, ponieważ wrogowie nie strzelają do zakładników. Jak pojawi się sojuszniczy Black Hawk, wrogowie uciekną.

Bronie Edytuj