AWtopright

Atlas – druga misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się na pogrzebie Willa. Widać na nim m.in Jonathan Ironsa - ojca Roberta. Mitchell po oddaniu hołdu idzie razem z Cormackiem, jednak zatrzymuje ich Irons i mówi Mitchellowi, że chciałby mu dać drugą szansę, aby dalej mógł walczyć za swój kraj. Akcja przenosi się do obozu szkoleniowego. Mitchell wraz z Jokerem i jednym z żołnierzy Atlasu ma za zadanie uratować prezydenta. Po wyeliminowaniu patroli wroga i przedostaniu się do budynku, udaje im się go odbić. Po opuszczeniu budynku i zabiciu kolejnych przeciwników, oddział dociera do drogi, którą ma przyjechać pojazd ewakuacyjny. Po powstrzymaniu nacierających sił wroga, Mitchell ma za zadanie zabrać prezydenta do samochodu, jednak z powodu kolejnej awarii protezy, nie udaje mu się to, w wyniku czego prezydent ginie zabity przez Gideona. Wtedy symulacja dobiega końca, a Mitchell razem z Gideonem idą do pojazdu, którym przyjechał Irons, aby się z nim ''pozwiedzać'' bazę. Po ukończonym ''zwiedzaniu'', Mitchell razem z Gideonem idą naprawić protezę, a potem potrenować strzelanie. Po ukończeniu treningu na strzelnicy kolejnym zadaniem jest trening z używania granatów. Mitchell po zapoznaniu się z nimi idzie za Gideonem ponownie odbyć symulację ratowania prezydenta. Tym razem jednak nie skradają się, a od razu atakują wszystkich wrogów. Po ponownym dotarciu do miejsca ewakuacji, Mitchell ponownie zabiera prezydenta do auta, jednak tym razem bez żadnego problemu prezydent odjeżdża. Wtedy oddział ma za zdanie dostać się do punktu ewakuacyjnego. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów, przylatuje Warbird z Ironsem na pokładzie, a ten mówi, że Mitchell oficjalnie został przyjęty do Atlasu.

Postacie Edytuj

BronieEdytuj

Typ Egzo: Specjalistyczne Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Sokole oko Sokole oko (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W "Atlas", zdobądź "wspaniały" wynik na strzelnicy.
Granatnik osiągnięcie Granatnik (osiągnięcie) (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W "Atlas", zdobądź "wspaniały" wynik w ćwiczeniach z granatami.
Witamy w atlasie Witamy w Atlasie (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
Ukończ "Atlas".

Ciekawostki Edytuj

  • W salonie podczas ratowania prezydenta na ziemi leży pluszowy kosmita. Taki sam występował w Call of Duty: Ghosts podczas trybu przetrwania jako Easter Egg.
  • W tej misji występuje jeszcze jedno szkolenie - szkolenie w posługiwaniu się dronami. Aby go wykonać należy po ukończonym szkolenia z posługiwania się granatami wejść do budynku po prawej stronie.

Galeria Edytuj