FANDOM

AWtopright

Atlas – druga misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Podczas scenki na pogrzebie gracz musi wcisnąć odpowiedni przycisk, a później iść za Cormackiem. Rozpocznie się scenka, po której gracz odzyska pełną kontrolę nad bohaterem.

Ratowanie prezydentaEdytuj

Gracz musi iść za żołnierzem o ksywce Joker. Rozkaże mu, by zastrzelił jednego z wrogów naprzeciw – gracz wybiera któregoś i strzela. Gracz idzie dalej do drzwi po prawej. W następnym pomieszczeniu podchodzi do kolejnych drzwi i używa granatu po czym eliminuje wrogów i idzie korytarzem do końca.

W oznaczonym miejscu gracz używa ładunku. Drzwi zostają wysadzone a czas zwalnia na chwilę. Wtedy gracz eliminuje wrogów i uwalnia prezydenta. Następnie idzie za Jokerem do wyjścia, wychodzi na zewnątrz i mija basen, cały czas pokonując przy tym przeciwników.

Podążaj jedyną ścieżką do przodu, w stronę drogi, gdzie kładzie się i czeka, aż konwój przejedzie, by przebiec z Jokerem na drugą stronę i zlikwidować wszystkich przeciwników. Po chwili pojawia się samochód a gracz podchodzi do drzwi. Zaczyna się scenka, w której zwiedza on siedzibę firmy Atlas, gdyż okazuje się, że ta część misji była tylko szkoleniem.

TreningEdytuj

Gracz wysiada z auta i idzie za Gideonem, który kieruje go do lekarza. Ten kalibruje nowe ramię Mitchella. Gracz wraca do towarzysza i podąża za nim dalej na strzelnicę. Bierze karabin i ćwiczy używanie umiejętności spowolnienia czasu. Jego zadaniem jest strzelanie do czerwonych celów i unikanie trafiania niebieskich.

Ze strzelnicy przechodzi do pola treningowego dla granatów. Aktywuje konsolę i zaczyna trening. Musi korzystać z odpowiednich typów granatów, by likwidować wrogów i drony. Po wszystkim idzie dalej za Gideonem, po czym wybiera dowolny zestaw broni. Po wejściu do windy, zaczyna się powtórka wcześniejszej misji treningowej.

Gracz biegnie za oddziałem a po drodze likwidujcie wrogów. Tym razem przeprowadzany jest otwarty szturm na posiadłość. Gracz podświetla sylwetki wrogów granatem THREAT i pozbywa się wszystkich. W końcu dostaje się na koniec korytarza i otwiera drzwi. Gdy wyjdzie z prezydentem na zewnątrz zabija wszystkich wrogów przy basenie przy pomocy drona.

Gracz przechodzi dalej, likwiduje przeciwników przy drodze i biegnie za oddziałem. Tam spotyka i pokonuje kolejnych wrogów. Podjeżdża samochód ewakuacyjny. Gracz otwiera drzwi a prezydent wchodzi do środka. Po chwili z prawej strony zaczynają nadbiegać kolejni oponenci. Po zlikwidowaniu ich gracz podchodzi do samolotu, który właśnie wylądował.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Ciekawostki Edytuj

  • W salonie podczas ratowania prezydenta na ziemi leży pluszowy kosmita. Taki sam występował w Call of duty Ghosts podczas trybu przetrwania jako Easter egg