FANDOM

AWtopright
20px-Disambig-icon.png Dla frakcji o podobnej nazwie, patrz Atlas Corporation.

Atlas 45 – pistolet pojawiający się w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis ogólny Edytuj

KampaniaEdytuj

Pojawia się w całej kampanii i jest główną zapasową bronią Atlas Corporation, jest także używana przez Sentinel Task Force i USMC, a w rzadkich przypadkach przez KVA. Pistolet Atlas 45 posiadają wrogie kolosy. W misji "Polowanie", Ilona i Mitchell  mają ten pistolet razem z celownikiem laserowym i tłumikiem. W misjach "Schwytany" i "Stacja końcowa", wszystkie pistolety mają powiększone magazynki.

MultiplayerEdytuj

Atlas 45 to pół-automatyczny pistolet zadający umiarkowane obrażenia. Ma małą pojemność magazynka w porównaniu do PDW i MP443 Grach, ale jest większy od rewolweru RW1 o pojemności jednego naboju. Ma stosunkowo niski odrzut, ale posiada najlepszą obsługę ze wszystkich pistoletów. Na bliskiej odległości jest w stanie zabić po trzech strzał w klatkę piersiową. Ogólnie rzecz biorąc, Atlas 45 to słaba broń, w porównaniu do innych pistoletów w grze, ale dokładni gracze przy szybkim przyciskaniu przycisku spustowego mogą korzystać z tego pistoletu tak skutecznie, jak każdą inną bronią.

Egzo przetrwanieEdytuj

Broń pojawia się w tym trybie i kosztuje 1 punkt ulepszeń do odblokowania. Dostępny jest od początku po wybraniu Lekkiego i Specjalistycznego egzo.

Egzo ZombieEdytuj

Pistolet pojawia się w trybie Egzo Zombie jako broń startowa dla wszystkich graczy, podobnie jak M1911 w trybie zombie.