FANDOM

AWtopright
„W odróżnieniu od rządu, nie ukrywamy w tajemnicy naszych możliwości. Nie sprzedajemy polityki. Sprzedajemy potęgę. Jesteśmy superpotęgą do wynajęcia. ”
ATLAS Corporation – frakcja występująca w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Największa na świecie prywatna korporacja wojskowa, założona i dowodzona przez Jonathana Ironsa. Została założona w 2035 roku w Colorado Springs. Zaczęła inwestować w bioinżynierie. W 2047 stała się jedną z najpotężniejszych prywatnych firm wojskowych na świecie m.in dzięki wynalezieniu egzoszkieletów dla wojska, produkcji broni dzięki druku 3D, czy podpisywaniu największych kontraktów wojskowych z armią USA, dzięki czemu dostarczali im broń, pojazdy czy egzoszkielety. Po jakimś czasie Atlas Corporation stało się znane z m.in odbudowywaniem różnych miast po wojnach i konfliktach. Przykładem jest Nowy Bagdad, w którym Atlas zrobiło ''więcej przez 5 lat niż rząd USA zrobiłby w lat 50''. W maju 2050 roku Atlas był już największą prywatną korporacją wojskową na świecie. Przez różne swoje działania m.in ocalenie premiera Nigerii, czy zabicie przywódcy KVA - Hadesa, stała się pierwszą korporacją, która posiadała swoje miejsce w Radzie Bezpieczeństwa ONZ.

CzłonkowieEdytuj

Egzo zombieEdytuj

Wyposażenie Edytuj

Wyposażenie Edytuj

Karabiny szturmowe Edytuj

Subkarabinki Edytuj

Karabiny snajperskie Edytuj

Broń ciężka Edytuj

Pistolety Edytuj

Broń specjalna Edytuj

Pojazdy Edytuj

Multiplayer Edytuj

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty: Advanced Warfare.