Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Aura leczniczaulepszenie polowe, występujące w Call of Duty: Black Ops Cold War w trybie Zombie.

Ulepszenie to przywołuje promień energii, który natychmiast w pełni leczy wszystkich graczy. Zasięg działania ulepszenia nie jest ograniczony i obejmuje całą mapę. Naładowanie jednego ładunku aury leczniczej wymaga zabicia 50 zombie.

Ulepszenia

Aura lecznicza może zostać ulepszona w menu gry, poprzez wymianę zdobytych w trakcie rozgrywki kryształów Eterium. Możliwe jest to po osiągnięciu przez gracza 45. poziomu. Pierwsze ulepszenie oprócz leczenia zapewnia efekt regeneracji, który przez 10 sekund przywraca 25 punktów zdrowia na sekundę. Drugie ulepszenie sprawia, że promień powoduje powalenie zwykłych zombie i ogłuszenie innych przeciwników. Trzecie ulepszenie zapewnia aurze leczniczej możliwość reanimacji. Czwarte pozwala reanimowanym graczom na zachowanie trzech pierwszych atutów. Ostatnie ulepszenie sprawia, że promienie leczące pozostają na mapie przez 10 sekund i mogą dalej leczyć.

Poziom Ulepszenie Koszt
Poziom 1. Ty i twoja drużyna otrzymujecie efekt regeneracji, który trwa 10 sekund. 1 naturalny kryształ Eterium
Poziom 2. Promień powala zwykłych wrogów i ogłusza wrogów specjalnych oraz elitarnych. 2 naturalne kryształy Eterium
Poziom 3. Promień reanimuje powalonych sojuszników. 3 naturalne kryształy Eterium
Poziom 4. Reanimowani sojusznicy zachowują wszystkie atuty ze wskaźnika rozkładu. 4 oczyszczone kryształy Eterium
Poziom 5. Promienie utrzymują się w początkowych lokacjach i dalej leczą graczy przez 10 sekund. 5 nieskazitelnych kryształów Eterium