FANDOM

MWtopright

Autostrada śmierci – ósma misja kampanii w Call of Duty: Modern Warfare.

Postacie

Opis

Wilk został odnaleziony, przez Al-Katala i eskortowany, zabijając innych ludzi. Hadir i jego ludzie zostali wysłani do wioski, gdzie zajmą pozycje snajperskie i będą czekać na Wilka. Alex i Farah jadą do wioski w samochodzie. Po dotarciu na miejsce, dwójka kieruję się w stronę budynku. Alex mówi, że śmiech to najlepsze lekarstwo, a Farah powiedziała mu żeby opowiedział jej jakiś dowcip. Brzmiał on tak: "Jak Agenci CIA gotują zupę?". Odpowiedź brzmiała: "Pod przykrywką". Farah uznała go za niezły. Hadir zapewnił im dobre miejsce snajperskie. Hadir czekał na dachu. Po przybyciu na miejsce Hadir wręczył mu swój własny karabin snajperski, używający amunicji .338. Jest on zdolny przebić pancerz z odległości 600 metrów. Alex wypróbował karabin, który okazał się być świetny. Hadir pochwalił go podczas strzelania, a Farah powiedziała Alexowi, że jej brat jest jego największym fanem. Po chwili Farah zauważyła coś przy żurawiu pompowym. Alex zbliżył spojrzenie, i powiedział, że to tylko jakieś psy. Chwilę później widać było samochód wroga. Byli to zwiadowcy, którzy podjechali pod pewien budynek, gdzie się zatrzymali. Dwóch z nich weszło na dach. Farah kazała Alexowi w odpowiednim momencie ich zestrzelić. Alexowii udało to się zrobić, a Farah powiedziała, że dwóch zwiadowców Wilka mniej. Hadir zastawił pułapki. Kazał Alexowi osłaniać ludzi przy ciężarówce. Ludzie Farah zajmują pozycje. Nadjeżdżają 3 pojazdy Al-Katali. Gdy te pojazdy się zatrzymały, Farah kazała się wszystkim przygotować, a po chwili wydała pozwolenie na strzał. Alex zastrzelił wrogó i zdetonował ciężarówkę. Wtedy zaczyna się strzelanina. Nadciąga więcej posiłków wroga w Technicalach. Technicale zostały zatrzymane a wrogowie zaatakowali pozycje snajperskie i zaczęli atakować z bliska. Wrogowie wystrzelali rakiety z daleka. Alex dostał zlecenie od Hadira aby zniszczył te wyrzutnie. Po zniszczeniu czwartej wyrzutni, zza wzgórz nadjeżdżał opancerzony Technical. Alex dostał zlecenie by zniszczył tę ciężarówkę. Została ona zniszczona w ostatnich chwilach, kiedy zbliżała się do celu. Ciężarówka wybuchła. Celów nie było przez chwilę, więc była to dobra chwila na dobranie odpowiedniego wyposażenia. Po dobraniu wyposażenia, Alex zauważył podłożone ładunki C4, a Hadir powiedział żeby je zdetonować jak tylko pojazdy na nie wjadą i żeby zachować dobrą odległość. Farah powiedziała, że kapitan Price wywołuje go przez radio, i że to pilne. Alex skontaktował się z kapitanem Pricem, który powiedział, że Wilk uciekł z miasta, kieruje się w ich stronę, i że za nim jest kilka rosjan. Kapitan Price i Kyle byli w drodze. Hadir zwrócił uwagę na Al-Katala, która przegrupowuje się na autostradzie, Farah twierdzi, że to mógł być Wilk. Na krótką chwilę nad autostradą przeleciały Rosyjskie MiGi. Armia Barkowa, kierowała się w ich stronę. Hadir zauważa biały dym po lewej, i okazuje się, że to opancerzone transportery jadą na autostradzie w ich stronę. Było ich łącznie 4. Alex zaczyna w nie strzelać. Transportery zostały zatrzymane, a na polu bitwy zaczęło pojawiać się więcej wrogów. Kapitan Price wraz z sierżantem byli w drodze, a reszta nie mogła dłużej czekać. Następnie Alex pomaga Hadirowi, podchodząc do ciężarówki, pełnej beczek z gazem. Alex otwiera klapę z tyłu ciężarówki zanim odjedzie. Wilk był w niej najprawdopodobniej. Hadir rzuca granat w ostatniej chwili, który wybucha, a beczki rozprzestrzeniają gaz. Hadir zakłada maskę i mówi Alexowi żeby szedł w prawo. Nie spodobało to się Farah. Alex biegł po maskę ale nie udało mu się to, gdyż poległ jak był blisko niej. Hadir dał maskę Alexowi i przeciągnął go do bezpiecznego miejsca. Hadir próbował pomóc Farah, lecz ta go odrzuciła, pytając go jak mógł go zrobić. Hadir odpowiedział, że nie było innego wyboru, i że teraz wszystko może się zmienić. Farah powiedziała mu, że nie w ten sposób, po czym poległa. Hadir próbował ją obudzić, lecz to nic nie dało. Podszedł więc do Alexa, mówiąc mu, że on skradł gaz Rosjanom żeby im pomóc i tylko po to. Nakazał mu powiedzieć to Farah, po czym odszedł pozostawiając Alexa i Farah.

Bronie

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia