Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.
Ultranacjonaliści mają BM21 za wzgórzem. Ich rakiety zabiły setki cywili w dolinie poniżej.”

BM-21 Grad – rosyjska samobieżna wyrzutnia rakietowa występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare Remastered i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered.

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Występuje w misji "[[Zaciemnienie]]". Ultranacjonaliści używają ich do ataków na cywili, lecz SAS i lojaliści niszczą je. Pojawiają się również w misji "Wszyscy na miejscu", gdzie stoją jako dekoracja.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

ARCut.png Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.

Tekstury BM-21 można znaleźć w plikach gry.

Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops

Jeśli gracz użyje komendy noclip może zobaczyć BM-21 w misji "WMD".

Call of Duty: Modern Warfare 3