FANDOM

Cod5topright BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright Ztr
Call of Duty WAW - Der Riese Easter Egg song "Beauty of Annihilation" Elena Siegman Kevin Sherwood

Beauty of Annihilation Remix - The Giant Easter Egg Song - Black Ops III "The Giant" DLC

Beauty of Annihilation – sekretna piosenka występująca w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II w trybie zombie oraz w Call of Duty: Black Ops III w trybie koszmarów. Napisana została przez Kevina Sherwooda i śpiewana jest przez Elenę Siegman. Ponadto zremiksowana przez Briana Tuey'a wersja piosenki występuje także w trybie zombie w Call of Duty: Black Ops III.

Tryb ZombieEdytuj

Krótki fragment piosenki można usłyszeć na końcu rozgrywki na mapie Shi No Numa oraz po zakończeniu specjalnych rund z piekielnymi psami, złodziejem z Pentagonu, kosmicznymi małpami i minionami. Na mapie Der Riese z kolei pojawia się ona w pełnej wersji pod postacią muzycznego easter egga. Podobnie jest na mapie The Giant, jednak jest to wersja zremiksowana. Zarówno na jednej, jak i na drugiej mapie, aby włączyć tę piosenkę, gracz musi wcisnąć przycisk użycia na trzech zbiornikach z mózgami. Można je znaleźć:

  • w laboratorium badań nad zwierzętami, na stole;
  • naprzeciwko poprzedniego zbiornika, na najwyższej półce;
  • w niewielkim pomieszczeniu przy teleporterze Z-B obok Stielhandgranate w przypadku Der Riese lub granatów odłamkowych w przypadku The Giant.

KoszmaryEdytuj

Zebranie trzech przedmiotów kolekcjonerskich w misji "Prowokacja", powoduje wyciszenie muzyki w tle i włączenie sekretnej piosenki. Gdy ta się skończy, podniesienie kolejnego przedmiotu spowoduje powtórzenie jej. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że piosenka jest cicha i można jej nie usłyszeć. Po jego odblokowaniu, utwór jest również dostępny do odsłuchu w kryjówce w kampanii.

CiekawostkiEdytuj

  • To pierwsza piosenka, w której występują wulgaryzmy, drugą jest Archangel.
  • W plikach mapy The Giant nadal znajduje się oryginalna wersja piosenki. Prawdopodobnie to ona miała pełnić rolę muzycznego easter egga, ale została zastąpiona wersją zremiksowaną.