FANDOM

Bezczelny byk - dostępny do zbudowania typ tarczy na mapie IX w Call of Duty: Black Ops IIII.

OpisEdytuj

Tarcza wyposażona w miecz z siłą ognia zabija za jednym uderzeniem. Pozwala także na strzał z niej gdy ów miecz zostanie umieszczony w miejscu na obudowie. Posiada 80 amunicji do wystrzału. 

BudowanieEdytuj

  • Bycza obudowa - może zostać znaleziona w świątyni Ra na jednym z pięter. Z czego dwa miejsca na samej górze.
  • Miecz/Ostrze - występuje w świątyni Zeusa, na ręce posągu na przeciwko schodów prowadzących na górę, koło nogi posągu patrząc na lewo od ołtarzu na samej górze, na półce przy najniższym piętrze i krwawej wannie.
  • Pancerz - pojawia się w rejonach wieży Odin'a. Na samej górze koło ścianki przy schodak prowadzących w dół. Przy tarczach piętro niżej lub najniżej koło ściany.

Aby zbudowac tarczę, należy zejść na dół do jamy i znaleźć stół do budowania pod ścianą.

UlepszanieEdytuj

Są trzy etapy ulepszania tarczy.

  1. Koło ołtarza Zeusa należy strzelić z tarczy w trzy filary, jeden na dachu przy pustym kafelku. Następny po lewo u góry kolumny i ostatni na wprost u dołu. W świątyni powinna pojawić się przezroczysta, świecąca na biało część o kształcie pancerza. Po stzreleniu spadnie na ziemię i będzie gotowy do podniesienia.
  2. Zabić osiem zwykłych zombiaków, dziewiątego dowolnego katalizatora, wyłączyć ogień i proces powtórzyć trzy razy. Ważne aby nie dopuścić do zniszczenia tarczy naprawiając ją co jakiś czas i zbierając power up'y cieśli (carpenter). Jeśli wszystko przbeiegnie jak należy, część będzie dostępna na przeciw zejścia z wieży Zeus'a jako ręka pomnika. A dokładniej będzie to ostrze.
  3. Ostatnim krokiem będzie zabicie z tarczy 3 różne typy specjalne zombie. Po tym część gotowa do zebrania bedzie przyczepiona do ściany koło pierwszej skrzynki losującej. Po strzale owa spadnie i podniesiona sprawi że możliwe będzie stworzenie ulepszonej tarczy po podejściu do stołu budowania w jamie.