FANDOM

MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon AWtopright IWtopright MWtopright

Bezkompromisowy – atut poziomu 2. występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Infinite Warfare i Call of Duty: Modern Warfare, atut poziomu 1. w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II, atut typu Elite w Call of Duty: Ghosts oraz atut poziomu 3. w Call of Duty: Advanced Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Bezkompromisowy w tej odsłonie pojawia się jako atut 2. poziomu, który gracz odblokowuje po uzyskaniu 9. poziomu. Dzięki niemu do osiągnięcia wybranej serii ofiar gracz potrzebuje jednego zabicia mniej (czyli do zdobycia np. BSP potrzebuje tylko dwa zabicia bez śmierci). Atut przydatny przy zdobywaniu poważnych serii ofiar takich jak np. Atomówki albo EMP, jednak nie tak jak w przypadku np. Nalotu precyzyjnego.

Po zdobyciu 40 serii ofiar gracz odblokowuje wersję Pro. Dzięki niemu liczba zgonów wymagana do zdobycia serii zgonów jest zmniejszona o 1.

Wyzwania Edytuj

  • Bezkompromisowy Pro I/II/III/IV/V/VI (Osiągnij określoną liczbę serii ofiar przy wykorzystaniu atutu) - Za ukończenie pierwszego i ostatniego szczebla poza punktami doświadczenia także emblemat i tytuł.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

W tej części serii atut powraca jako 1. poziomu pod nazwą "Wojak", który gracz może odblokować za Pc wager green2000 najwcześniej na 4. poziomie doświadczenia. Jego działanie nie różni się od odpowiednika z poprzedniej części serii Call of Duty.

Wersja Pro (którą gracz może kupić po zakończeniu 3 wyzwań) pozwala graczowi zmienić zawartość Pakietu wspomagającego (do 14 grudnia 2010 było to także możliwe w przypadku Wieżyczki SAM, Rakiety Walkiria i Działkiem strażniczym) i ewentualnie zneutralizować bombę założoną na pakiecie.

Wyzwania Edytuj

  • Podziel się 10 pakietami wspomagającymi z innymi członkami drużyny
  • Zdobądź 7 serii ofiar w ciągu jednego meczu
  • Zdobądź serię 7 zabójstw bez śmierci

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Atut ten powraca także w tej odsłonie i gracz może go odblokować na 15. poziomie. W działaniu nie różni się wersji z Call of Duty: Black Ops czy Modern Warfare 2.

Wersja Pro, którą gracz odblokowuje po zdobyciu 80 serii ofiar. Poza zmniejszeniem liczby zgonów wymaganej do serii zgonów, liczy każde 2 asysty jako jeden punkt przy zdobywaniu serii ofiar.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Atut ten zwiększa ilość zdobywanych punktów do serii punktów o 20% (nie licząc BSP, Kontr-BSP, orbitalnego VSAT i EMP).

Call of Duty: GhostsEdytuj

Atut ten powraca w tej części. Zajmuje on 2 punkty perków w klasie i jest odblokowywany na 20. poziomie. Sprawia, że serie punktów wymagają mniejszej ilości punktów, aby je zdobyć, a każde dwie asysty, liczą się jak jedno zabójstwo.

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

Multiplayer Edytuj

W tej części jest to atut poziomu 3. Zmniejsza on ilość punktów wymaganych do serii punktów o 100.

Egzo Przetrwanie Edytuj

Zmniejsza on czas oczekiwania na użycie serii punktów przypisanych do konkretnego egzo.

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

Atut ten daje graczowi bonusowe punkty za każde zabójstwo. Dwie asysty zostaną dodatkowo policzone jako jedno zabójstwo.

Call of Duty: Infinite WarfareEdytuj

Tutaj atut ten daje bonusowe punkty za 8 zabójstw bez śmierci, a także sprawia, że dwie asysty są liczone jak jedno zabójstwo.

Call of Duty: Modern Warfare (2019) Edytuj

Tutaj jego działanie nie zmieniło się. Ponownie zmniejsza ilość potrzebnych do zdobycia danej serii zabójstwo o jedno, jednak nie dotyczy to perków specjalisty i atomówki.

Ciekawostki Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

  • Atut, w zależności od wersji językowej, ma inną nazwę - we francuskiej jest to "Determinacja", w angielskiej "Nieugięty", a rosyjskiej "Zajadłość".

Call of Duty: Black Ops Edytuj

  • Atut, w zależności od wersji językowej, ma inną nazwę - we francuskiej jest to "Nieubłagany", w angielskiej "Nieugięty", a rosyjskiej "Szczęściarz".