Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Blackout.

Blackout - jeden z trybów występujących w Call of Duty: Black Ops IIII.

Warianty

  • Solo - każdy na każdego.
  • Duos - drużyny dwuosobowe.
  • Quads - drużyny czteroosobowe.
  • Hardcore Quads - drużyny czteroosobowe, bez HUD'a, mapy i pancerzy.
  • Hot Pursuit - drużyny czteroosobowe, gracze odradzają się dopóki strefa rozgrywki nie będzie najmniejszą z możliwych. Na mapie są pojazdy policyjne z możliwością włączenia sygnału, który daje możliwość skanowania otoczenia pojazdu.
  • Alcatraz Portal - drużyny czteroosobowe, na mapie Alcatraz z pięcioma odrodzenia.
  • Bounty Hunters Quads - został dodany w operacji "Powstanie Spectre'a". Polega na jak najszybszym znalezieniem przez graczy zestawu Spectre'a i zostaniem przy życiu jak najdłużej. Różnica polega na tym, że na mapie są łowcy nagród, których można zobaczyć, kiedy gracz zdobędzie zestaw. Po zabiciu łowcy spadnie zrzut zaopatrzenia.

Rozgrywka

Po rozpoczęciu rozgrywki, przez mapę przelatuje samolot z maksymalnie 100 graczami. Ci mogą w dowolnym momencie wyskoczyć z samolotu. Po wylądowaniu na ziemi, muszą oni jak najszybciej zdobyć broń i wyposażenie, i wyeliminować wrogów. Wygrywa ten, który jako ostatni pozostanie na polu walki.

Mapy i lokacje

Standardowa mapa

Podgląd mapy

Blackout standard map.jpg

Lokacje

  • Wyspa Nuketown
  • Firing Range
  • Train Station
  • Asylum
  • Fabryka
  • Miasto duchów
  • Turbina
  • Array
  • Dworzec kolejowy
  • Fabryka
  • Cargo

Zmiany na mapie

  • Od operacji "Wielka ucieczka" - zostało dodane podziemne miasto w mieście duchów Buried.
  • Od operacji "Powstanie Spectre'a" zniszczenie tamy i zalanie mapy. Widać to prawie w każdej lokacji a szczególnie w Cargo, gdzie kontenery płyną po wodzie i tworzą ścieżkę z latarni do wyspy Nuketown. Wewnątrz nich można też znaleźć skrzynki.

Alcatraz

Podgląd Mapy

Blackout alcatraz map.jpg

Lokacje

  • Budynek więzienia
  • Nowe domy przemysłowe
  • Dom naczelnika (Brutusa)
  • Doki
  • Ruiny
  • Elektrownia
  • Klub oficera