FANDOM

BO4topright

Blackout - jeden z trybów występujących w Call of Duty: Black Ops IIII.

Warianty Edytuj

  • Solo - każdy na każdego.
  • Duos - graj w dwójkę na resztę.
  • Quads - graj w czwórkę na resztę.
  • Hardcore Quads - graj w czwórkę bez HUD'a, mapy i pancerzy.
  • Hot Pursuit - graj w czwórkę, odradzasz się co dany czas dopóki nie będzie najmniejszej strefy. Na mapie pojazdy zostały przefabrykowane na policyjne z możliwością włączenia sygnału, który daje możliwość skanowania otoczenia pojazdu. Debiut i usunięcie nastąpiło w operacji "Wielka Ucieczka".
  • Alcatraz Portal - graj w czwórkę, na mapie Alcatraz z pięcioma odrodzenia, póki wszyscy członkowie twojej drużyny nie umrą możesz się odradzać.
  • Bounty Hunters Quads - Został dodany w operacji "Powstanie Spectre'a". Polega na jak najszybszym znalezieniem przez graczy zestawu Spectre'a i zostaniem w przyżyciu jak najdłużej z tą różnicą że są łowcy nagród na mapie, których widać gdy gracz zdobędzie zestaw. Po zabiciu łowcy spadnie zrzut zaopatrzenia.

Zasady Edytuj

Na mapę spada do 100 graczy. Twoim zadaniem jest jak najszybciej się uzbroić i walczyć! Mechanika dobrze znana z modelu Battle Royale. Jaka jednostka zależnie od wariantu zostanie ostatnia, to wygrywa. Ogień sojuszniczy możliwy, co dodaję odrobinę realizmu do podejmowanych działań.

Mapy i lokacje Edytuj

Standardowa mapa Edytuj

Podgląd mapy Edytuj

Blackout standard map

Lokacje Edytuj

  • Wyspa Nuketown
  • Firing Range
  • Train Station
  • Asylum
  • Fabryka
  • Miasto duchów
  • Turbina
  • Array
  • Dworzec kolejowy
  • Fabryka
  • Cargo

Zmiany na mapie Edytuj

  • Od operacji "Wielka ucieczka" - dodanie podziemnego miasta w mieście duchów Buried.
  • Od operacji "Powstanie Spectre'a" zniszczenie tamy i zalanie mapy. Widać to prawie w każdej lokacji a szczególnie w Cargo, gdzie kontenery płyną po wodzie i tworzą tym samym niepełną ścieżkę choćby z latarni do wyspy nuketown. Także pełnią funkcję miejsc do ukrycia skrzynek.

Alcatraz Edytuj

Podgląd Mapy Edytuj

Blackout alcatraz map

Lokacje Edytuj

  • Budynek więzienia
  • Nowe domy przemysłowe
  • Dom naczelnika (Brutus'a)
  • Doki
  • Ruiny
  • Elektrownia
  • Klub oficera