FANDOM

MW2icontr SJtr Heroestopright
20px-Disambig-icon.png Dla frakcji o podobnej nazwie, patrz Afrykańska milicja.

Brazylijska milicja - frakcja występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Opis Edytuj

Brazylijska milicja, jest organizacją przestępczą pochodzącą z Brazylii. Słowo milicja w nazwie może być myląca, bowiem ta organizacja nie ma nic wspólnego z jednostkami policji. Pochodzi to od tego, że w biednych krajach mianem milicji określano organizacje paramilitarne lub przestępcze. Ich siedziby są głównie w dzielnicach nędzy (favele) dużych brazylijskich miast. Oskarża się ich m. in. o terroryzm i prawdopodobne nadużywanie siły w stosunku do cywliów. Chociaż większość składu osobowego organizacji stanowią ludzie, którzy w przeszłości byli pospolitymi przestępcami lub cywilami, są oni bardzo groźni nawet dla wyszkolonych żołnierzy. Doskonale znają swój rewir i jego kryjówki lub miejsca, których można zaatakować, są bardzo liczni i zorganizowani, a do tego ich przywódca, Alejandro Rojas ma przeszkolenie taktyczne, bo w przeszłości służył w KGB.

Historia Edytuj

Współpraca Edytuj

W 2016 roku Władimir Makarow, przywódca organizacji terrorystycznej Wewnętrzny Krąg miał plan wywołania wojny pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Rosją. W tym celu chciał przeprowadzić zamach na moskiewski port lotniczy używając amerykańskiej broni, by opinia publiczna myślała, że odpowiedzialnymi za zamach są Amerykanie. W tym celu musiał nabyć broń używaną przez US Army. Postanowił zakupić uzbrojenie od brazylijskich gangów w zamian za pieniądze. Plan Makarowa powiódł się po jego myśli.

MILICJApatrol

Patrol milicji w faweli.

Atak jednostek specjalnych Edytuj

Po zamachu na lotnisko doszło do upragnionej przez Makarowa wojny pomiędzy mocarstwami. W tym czasie międzynarodowa jednostka specjalna Task Force 141 postanowiła przesłuchać przywódcę brazylijskiej milicji Alejandro Rojasa, by ten wyjawił o Makarowie wszytko co wiedział. Poszlaką, która pomogła dowieść, że broń terrorystów z Moskwy pochodzi z Brazylii były znalezione na miejscu łuski od nabojów.

13 sierpnia 2016 roku doszło do złapania przez Task Force zastępcy Rojasa w faveli w Rio de Janeiro. Tam go przesłuchano z użyciem tortur, by ten wyjawił, gdzie jest jego szef. W tym czasie reszta agentów walczyła w faveli. Bitwa była bardzo ciężka dla Amerykanów. Na miejscu zjawiło się bardzo dużo członków milicji, którzy byli dobrze uzbrojeni. Żołnierzom przeszkadzał też fakt, że wśród ich wrogów byli snajperzy i przeciwnicy, którzy strzelali do nich z góry. Task Force straciło dwóch amerykańskich agentów, wskutek czego w jednostce zostali sami Brytyjczycy. Jeden z nich musiał w pojedynkę nacierać w stronę coraz większych oddziałów milicji. W tym samym czasie dwójka innych agentów (również Brytyjczyków) przesłuchała asystenta Rojasa. Dowiedzieli się, że jego szef ucieka dachami faveli. Po długiej i niebezpiecznej walce, żołnierze coraz bardziej zbliżali się do swojego celu. Po pewnym czasie odcięto Rojasowi drogę, przez co ten został złapany. Po tym go przesłuchano rażąc go prądem. Dowiedziano się wtedy o więźniu w gułagu na Kamczatce, który mógł wiedzieć coś o Makarowie. W tym samym czasie siły milicji się przegrupowały przy miejskim targu, by jeszcze tego samego dnia odbić swojego szefa.

Kontratak milicji Edytuj

462px-Brazil7

Członek gangu podczas starć z zespołem 141 (2016).

Godzinę później po tym, jak wydobyto z Rojasa informacje, jego ludzie zamierzali go odbić. Chociaż członkowie gangu mieli przewagę liczebną, to nie byli w stanie sprostać lepiej wyszkolonym żołnierzom. Task Force przebijali się wgłąb, by dotrzeć do miejskiego targu żywności. Nie obyło się jednak bez strat po stronie jednostki specjalnej, bo walki na poziomie ulicy były naprawdę krwawe. Po jakimś czasie udało się dotrzeć do targu. Straty po stronie milicji były wciąż uzupełniane, czego nie można było powiedzieć o Task Force, które wciąż traciło ludzi. Mimo to, udało im się przejść przez targ. Tam czekał na nich śmigłowiec ewakuacyjny, który nie mógł jednak wylądować z powodu wrogiego ostrzału. SL musiała zostać przesunięta. Po tym żołnierze wskoczyli na dach, a z niego do śmigłowca. Jednak w pewnym momencie jeden z żołnierzy spadł. W zastraszającym tempie zbliżała się do niego milicja. Jednak ten zdołał w ostatnim momencie wskoczyć na pokład helikoptera. W jednym dniu milicja straciła swojego szefa i setki ludzi za nic.

Później Edytuj

Pomimo ogromnych strat, filia milicji w Rio de Janeiro prawdopodobnie zdołała się utrzymać w przestępczy świecie. Niemniej można przypuszczać, że ich wpływy się zmniejszyły.

Znani członkowie Edytuj

Uzbrojenie Edytuj

Karabiny szturmowe Edytuj

Pistolety maszynowe Edytuj

Karabiny maszynowe Edytuj

Strzelby Edytuj

Pistolety Edytuj

Karabiny snajperskie Edytuj

Granatniki Edytuj

Operacje specjalne Edytuj

Brazylijska milicja występuje w następujących misjach. We wszystkich jest naszym wrogiem:

  • "Chrystus Zbawiciel", gdzie gracz musi zabić określoną liczbę wrogów,
  • "Saperzy", gdzie zadaniem gracza jest rozbroić bomby na targu w Rio.

MultiplayerEdytuj

Milicja multi

Walki jako Milicja w trybie Multiplayer na mapie Favela.

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty: Modern Warfare 2. Walczą na mapach Favela, Quarry, Rundown, Underpass i Carnival, gdzie ich wrogiem jest Task Force 141. Ich komentatorem prawdopodobnie jest Alejandro Rojas.

Galeria Edytuj

(do uzupełnienia)

Ciekawostki Edytuj

  • Lektor podkładający głos członkom milicji w trybie wieloosobowym najprawdopodobniej jest Hiszpanem, ponieważ w jego cytatach słychać hiszpański akcent.
  • Czasami w trybie Multiplayer dochodzi do sytuacji, gdy w widoku z trzeciej osoby członek milicji ma założone rękawiczki, a w widoku z pierwszej osoby ich nie ma.
  • Emblemat milicji można zdobyć w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3 jeśli gracz zabije 10 innych graczy bez umierania.
  • Ich emblemat jest widoczny także w Call of Duty: Heroes.