FANDOM

BlackopsNewTopright WWIItopright RealWorldtr
„...zdałem sobie sprawę, że nie tylko my szukaliśmy niemieckiej broni... Zachodni alianci krążyli niczym sepy...”
Brytyjscy komandosi – frakcja występująca w Call of Duty: Black Ops.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Brytyjscy komandosi byli jednym z rodzajów brytyjskich sił specjalnych. Wielka Brytania posiadała w tym czasie także jednostkę specjalną Special Air Service, jednak jej działania ograniczały się jedynie do działań w Afryce Północnej. W takim wypadku inne zadania specjalne były przejmowane przez komandosów.

29 października 1945 roku, po zakończeniu II wojny światowej w Europie, pomiędzy zwycięskimi narodami (ZSRR, Wielka Brytania i USA) zaczęły tworzyć się podziały. Jednym z aspektów tych podziałów była chęć przejęcia niemieckiej broni masowego rażenia. Wywiady państw donosiły, że niemiecki gaz Nova 6 jest na pokładzie statku Kriegsmarine, który utknął za kołem podbiegunowym w pobliżu Kanady. ZSRR i Wielka Brytania chciały za wszelką cenę dostać tę broń.

Pierwsi dotarli tam Rosjanie. Specjalny oddział 3. Armii Uderzeniowej po walkach z Niemcami broniącymi statku zabrał naukowca Steinera i dotarł do komory gazowej obecnej na pokładzie. Gdy generał Dragowicz sprawdzał działanie zabójczego gazu na własnych żołnierzach, doszło do ataku brytyjskich komandosów. Rozpoczęła się bitwa pomiędzy żołnierzami. Kapitan Wiktor Reznow, który cudem ocalał od gazu, postanowił zniszczyć tę broń biologiczną. Nie zważając na walki Armii Czerwonej z komandosami wysadził zapasy Novy 6 na pokładzie, zabijając wszystkich tam obecnych, po czym sam uciekł. W tym momencie udział komandosów w grze się kończy.

Call of Duty: WWII Edytuj

Brytyjscy komandosi powracają w trybie multiplayer. Możemy mieć jego strój jeśli gramy żołnierzem z jednostki powietrzno-desantowej.

Galeria Edytuj