FANDOM

Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright BO3topright IWtopright MWRtopright

C4 – plastyczny materiał wybuchowy. Występuje we wszystkich częściach serii Modern Warfare jak również w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Infinite Warfare. Jest detonowany drogą radiową.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Kampania Edytuj

Pojawia się w misji Jeden strzał, jeden trup, gdzie pomaga Price i MacMillan w wydostaniu się z Prypeci.

Multiplayer Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Kampania Edytuj

Umieszczany on jest na zlecenie. Pojawia się w 4 misjach kampanii: "Alpinista", "Jedyny łatwy dzień... był wczoraj", "Z własnej woli" i "Jak za dawnych czasów".

Operacje specjalne Edytuj

Pojawiają się w misjach specjalnych z dołączonym detonatorem i może zadawać obrażenia Kolosom. Niestety pudło z amunicją nie może uzupełniać ładunków C4.

Pojawiają się w misjach: "Zawieszenie", "Ukryty", "Akceptowalne straty", "Wraki" i "Eksplozja".

Multiplayer Edytuj

Można mieć go na wszystkich mapach.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Pojawia się w misjach m.in. "Twierdza", gdzie Jurij umieszcza je pod mostem w drodze do zamku i potem je detonuje.

Operacje specjalne Edytuj

Pojawia się w misjach: "Nalot" i "Misja ogniowa".

Multiplayer Edytuj

(do uzupełnienia)

C4 CoD4

C4

CiekawostkiEdytuj

  • W Call of Duty Black Ops w trybie multiplayer nie można go zdetonować, jeśli jesteśmy w zasięgu zakłócacza lub po przyklejeniu go powierzchni gdzie wybuchł granat ogłuszający. Jednak wciąż można zniszczyć C4 strzelając w nie.