Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

C4 – plastyczny materiał wybuchowy. Występuje we wszystkich częściach serii Modern Warfare jak również w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Infinite Warfare. Jest detonowany drogą radiową.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Kampania

Pojawia się w misji Jeden strzał, jeden trup, gdzie pomaga Price i MacMillan w wydostaniu się z Prypeci.

Multiplayer

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2

Kampania

Umieszczany on jest na zlecenie. Pojawia się w 4 misjach kampanii: "Alpinista", "Jedyny łatwy dzień... był wczoraj", "Z własnej woli" i "Jak za dawnych czasów".

Operacje specjalne

Pojawiają się w misjach specjalnych z dołączonym detonatorem i może zadawać obrażenia Kolosom. Niestety pudło z amunicją nie może uzupełniać ładunków C4.

Pojawiają się w misjach:

Multiplayer

Można mieć go na wszystkich mapach.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Kampania

Pojawia się w misjach m.in. "Twierdza", gdzie Jurij umieszcza je pod mostem w drodze do zamku i potem je detonuje.

Operacje specjalne

Pojawia się w misjach:

Tryb Przetrwania

W trybie przetrwania C4 kosztuje 1500$. Maksymalnie ładunków można mieć 10.

Multiplayer

(do uzupełnienia)

C4

Ciekawostki

  • W Call of Duty Black Ops w trybie multiplayer nie można go zdetonować, jeśli jesteśmy w zasięgu zakłócacza lub po przyklejeniu go powierzchni gdzie wybuchł granat ogłuszający. Jednak wciąż można zniszczyć C4 strzelając w nie.