FANDOM

RealWorldtr

Call of Duty: Mobile - zapowiedziana gra z gatunku FPS (First Person Shooter) wydana przez koncern Activision przeznaczona na urządzenia mobilne z systemem iOS oraz Android. Została stworzona w gatunku Free-to-play, a jej wydanie nastąpi prawdopodobnie w 2019 roku. Obecnie gra znajduje się w fazie wczesnej wersji Alfa.

Opis Edytuj

Call of Duty: Mobile będzie grą mobilną nastawioną na grę wieloosobową przez internet. W grze możliwe będzie zagranie na telefonie na kultowych mapach z serii Call of Duty znanych z podserii Black Ops oraz Modern Warfare. Używać na nich będzie się najróżniejszych broni, od tych istniejących jak AK-47 do pukawek znanych z Call of Duty: Black Ops III.

Według zapowiedzi gry zamieszczonej w sklepie internetowym Google Play w Call of Duty: Mobile możliwe do zagrania będą klasyczne tryby, takie jak Deathmatch Drużynowy czy Dominacja, a poza tym będzie można doświadczyć walki w trybie Battle Royale znanym z najnowszej głównej odsłony serii (Call of Duty: Black Ops IIII). Ponadto wprowadzono jako nową możliwość łączenia się graczy w klany.

W tym trybie możliwe będzie także tworzenie własnych klas postaci. Składa się to na wybór odpowiadającej graczowi broni oraz dodania dodatków do niej, a także możliwość wybrania wyglądu postaci. Według oficjalnego zwiastuna gry zamieszczonego 18 marca 2019 roku będzie możliwość wybrania sobie jako model postaci bohatera znanego z poprzednich części gier. W trailerze pojawia się np. sylwetka Simona "Ghosta" Riley'a, bohatera Call of Duty: Modern Warfare 2.

Tryb Zombie Edytuj

Wiadomo, że w grze będzie istniał tryb Zombie. Podczas gry konieczne będzie stałe połączenie internetowe.

Galeria Edytuj

(do uzupełnienia)

Filmografia Edytuj

Call Of Duty- Mobile - Official Announcement Trailer

Oficjalny zwiastun gry.