FANDOM

MWtopright RealWorldtr
20px-Disambig-icon.png Dla gry o podobnej nazwie, patrz Call of Duty 4: Modern Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare – szesnasta część serii Call of Duty wyprodukowana przez studio Infinity Ward. Premiera gry zapowiedziana została na 25 października 2019 roku.

KampaniaEdytuj

Pomimo podtytułu "Modern Warfare" kampania nie jest w żadnej sposób powiązana z wydarzeniami oryginalnej serii Modern Warfare. Gra oferuje całkowicie nową historię opartą na rzeczywistych wydarzeniach ostatnich lat. Mimo to powraca w niej John Price.

MultiplayerEdytuj

Tryb wieloosobowy charakteryzuje się klasycznym podejściem do rozgrywki. Specjaliści i inne tego typu klasy z poprzednich części zostały zastąpione przez operatorów. Ci jednak nie posiadają żadnych specjalnych umiejętności, za to różnią się między sobą wyglądem, głosem i swoją historią. Po raz pierwszy multiplayer jest wieloplatformowy, co oznacza, że w jednej rozgrywce mogą spotkać się gracze z PlayStation 4, Xbox One i PC. Zrezygnowano również z karnetu sezonowego, przez co nowe mapy będą udostępniane za darmo wraz z aktualizacjami.

Tryb kooperacjiEdytuj

Tryb kooperacji zawiera szereg operacji do ukończenia na różnych stopniach trudności. Misje te są w pewien sposób powiązane z kampanią.

EdycjeEdytuj

  • Edycja standardowa (pudełkowa)
    • Call of Duty: Modern Warfare wersja pudełkowa
  • Edycja standardowa (cyfrowa)
    • Call of Duty: Modern Warfare wersja cyfrowa
    • Niestandardowy nóż taktyczny
    • Żeton Prestiżu w Call of Duty: Black Ops IIII
  • Edycja Operatora
    • Niestandardowy nóż taktyczny
    • Pakiet operatora Wszyscy w kamuflażu
    • Pakiet operatora Zbędna załoga
    • Pakiet operatora Świnia bojowa
  • Ulepszona Edycja Operatora
    • Niestandardowy nóż taktyczny
    • Pakiet operatora Wszyscy w kamuflażu
    • Pakiet operatora Zbędna załoga
    • Pakiet operatora Świnia bojowa
    • 3,000 Call of Duty Points

GaleriaEdytuj

WideoEdytuj