Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Wyginięcia. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII.

Celownik holograficzny – celownik występujący jako jeden z dodatków do broni w grach Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare Remastered, Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts i Call of Duty: Black Ops IIII.

Call of Duty 4: Modern Warfare

(do uzupełnienia)

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3

Można go zamontować na karabinach automatycznych, pistoletach maszynowych oraz lekkich karabinach maszynowych. Podobnie jak w przypadku celownika kolimatorowego można zmienić siatkę celowniczą.

Call of Duty: Black Ops II

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Ghosts

(do uzupełnienia)

Galeria