MW2icontr MW3tr Codghostsicon AWtopright BO3topright IWtopright MWRtopright
20px-Disambig-icon.png Dla dodatku o podobnym sposobie działania, patrz Celownik IR .
20px-Disambig-icon.png Dla wyposażenia taktycznego o takim samym działaniu, patrz Gogle termowizyjne .

Celownik termowizyjny – to celownik występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: Infinite Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Pozwala on wykryć wrogów kryjących się w dymie.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Termowizyjny

Kampania Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w misji "Alpinista", kiedy Soap przy jego pomocy mówi nam gdzie znajdują się wrogowie. Jest bardzo przydatny w misji "Rosomaki!", gdzie używamy karabiny snajperskiego M14 EBR, aby zatrzymać nacierające hordy Rosjan. W misji "Niedokończone sprawy" możemy znaleźć WA2000 od snajpera w stroju Ghillie. Również F2000 możemy wziąć go od snajpera lub żołnierza Specnazu. Kolejny raz możemy zobaczyć ten celownik na PP-2000 i Intervention w misji "Jedyny łatwy dzień... był wczoraj".

Operacje Specjalne Edytuj

W operacji "Atak na posiadłość'' możemy ponownie zobaczyć F2000 i WA2000. M14 EBR kolejny raz jest dostępne w misji ''Lista zabitych" i "Bezpieczeństwo kraju''. Bardzo wiele broni jest wyposażone w ten celownik w misjach ''Mokra robota" i "Przeciwodłamkowy'', które dzieją się na stacji wiertniczej. W misji ''Weź i uciekaj" możemy znaleźć SCAR-H z celownikiem termowizyjnym. W misji "Strażnik" strzelec AC-130 ma widok termowizyjny.

Operacje Specjalne Edytuj

W trybie kooperacji w misji "Niewidzialne zagrożenie" drugi gracz jest uzbrojony w SCAR-L z celownikiem termowizyjnym.

Multiplayer Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Ghosts Edytuj

KillCam CODG
Ponownie pojawia się w trybie multiplayer, ale może być założony tylko na karabiny snajperskie. Inne bronie mogą być wyposażone w hybrydowy celownik termowizyjny.

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Thermal Overlay AW
Celownik pojawia się w tej części tym razem po nazwą Termiczny. Zmieniło się niewiele poza kolorem używanym przez celownik - wrogowie są czerwoni, kiedy całe tło jest niebieskie.

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

Thermal Sight ADS BO3
Działa on tak samo jak w Call of Duty: Advanced Warfare i posiada takie same kolory.

Call of Duty: Infinite Wafare Edytuj

RPR Evo Thermal IW
Działa on dokładnie tak samo jak w Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered Edytuj

ARCut Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.
M40A3 Thermal Scope MWR
Można go znaleźć w plikach co oznacza, że miał być dodany. Można go zdobyć tylko przez mody.