Cod4topright MWRtopright

Charlie, nie surfuj (ang. Charlie Don't Surf) – piąta misja kampanii w Call of Duty 4: Modern Warfare. Gracz wciela się w niej w sierżanta Paula Jacksona. Celem misji jest porwanie Khaleda Al-Asada, co kończy się niepowodzeniem.

Opis Edytuj

Misja zaczyna się, gdy Jackson siedzi w jednym z helikopterów, z którego szybko opuszcza się na linie. Drużyna najpierw szturmuje pierwszy budynek w celu odnalezienia Al-Asada, jednak celu tam nie było. Później przedziera się przez miasto pełne wrogów, aż w końcu dociera do biura lokalnej stacji telewizyjnej. Po walce w jednym z pomieszczeń bohater spotyka sierżanta Griggsa oraz jego ludzi. Wszyscy wspólnie wchodzą do pomieszczenia, gdzie prawdopodobnie Al-Asad przebywa. Po szturmie jednak okazuje się, że w tym budynku również go nie ma, a w biurze nagrano jego zapętloną przemowę. Vasquez rozkazuje Griggsowi wyłączyć przemówienie Al-Asada, więc sierżant włącza piosenkę rapowaną Dena Zli.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli uda nam się dostać do części mapy, którą możemy obserwować tylko podczas przelotu helikopterem, to możemy odnaleźć zamontowany w powietrzu Browning M2 którego można używać jako broni stacjonarnej. Jego tekstury przenikają gdy broń ustawi się w odpowiedniej pozycji.