Cod4topright MWRtopright

Charlie, nie surfuj (ang. Charlie Don't Surf) – piąta misja kampanii w Call of Duty 4: Modern Warfare. Gracz wciela się w niej w sierżanta Paula Jacksona. Celem misji jest porwanie Khaleda Al-Asada, co kończy się niepowodzeniem.

Opis Edytuj

Misja zaczyna się, gdy Jackson siedzi w jednym z helikopterów, które dokonują inwazji na miasto opanowane przez wrogów z OpFor. Po przylocie na miejsce gracz szybko opuszcza się na linie, po czym oddział porucznika Vasqueza podchodzi do budynku, który należy przeszukać pod kątem obecności w nim Al-Asada. Cel jednak się tam nie znajdował. Później Jackson wraz kilkoma innym oddziałami Marines przedziera się przez miasto pełne wrogów, aż w końcu dociera do biura lokalnej stacji telewizyjnej. Po walce w jednym z pomieszczeń bohater spotyka starszego sierżanta Griggsa oraz jego ludzi. Wszyscy wspólnie podchodzą do pomieszczenia, gdzie słychać głos Al-Asada. Po szturmie jednak okazuje się, że w tym budynku również go nie ma, a w biurze na telewizorze nagrano jego zapętloną przemowę. Vasquez rozkazuje Griggsowi "wyłączyć to gówno", więc sierżant puszcza utwór "Church" rapera Seana Price'a.

Osiągnięcia Edytuj

Your osiagniecie cod4 Program do bani (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zniszcz wszystkie telewizory pokazujące Al-Asada.
The S osiagniecie cod4 Poszukiwania (Srebrne Silver) (40Gamerscore)
Ukończ misję 'Charlie, nie surfuj' na poziomie Weteran.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli uda nam się dostać do części mapy, którą możemy obserwować tylko podczas przelotu helikopterem, to możemy odnaleźć zamontowany w powietrzu Browning M2 którego można używać jako broni stacjonarnej. Jego tekstury przenikają gdy broń ustawi się w odpowiedniej pozycji.
  • Podczas przechodzenie misji da się zauważyć logo Infinity Ward namalowane na ścianie.
  • Misja w niektórych momentach nawiązuje do filmu "Czas apokalipsy".
  • Słowa Al-Asada słyszalne w telewizorach nie są tymi z misji "Przewrót pałacowy". Być może była to jego przemowa wygłoszona po zabójstwie Yasira Al-Fulaniego.
  • W wersji gry na konsolę Wii telewizorów nie da się zniszczyć.
  • Chociaż gracz słyszy tylko ułamek piosenki puszczanej przez Griggsa, to w plikach gry da się znaleźć jej pełną wersję (konkretnie jest to plik "armada_seanprice_church.m4a")
  • Istnieje możliwość wyłączenie telewizorów bez niszczenia ich.