FANDOM

BO2topright

Cierp ze mną – siódma misja kampanii w Call of Duty: Black Ops II.

OpisEdytuj

Akcja toczy się w Panamie podczas inwazji 19 grudnia 1989 r. Pierwszym zadaniem bohaterów jest pojmanie celu "Fałszywe Zyski" czyli Manuela Noriegi. Po schwytaniu go okazuje się, że jest on tylko obiektem wymiany za innego więźnia o kryptonimie "Nexus", co niepokoi Woodsa i Masona. Bohaterowie nie wiedzą, że Hudson jest przetrzymywany przez Menendeza i oszukuje ich, żeby uratować młodego Davida Masona. Po doprowadzeniu Noriegi do budynku Woods ma za zadanie wyeliminować cel "Nexus", którym rzekomo ma być Raul Menendez. Bohater musi zdecydować czy zabić go strzałem w głowę, czy tylko zranić. Po podjęciu decyzji Woods czuje, że to było zbyt proste. Okazuje się, że Menendez porwał Masona i postawił go jako cel "Nexus". Jeżeli Woods nie trafił Alexa w głowę, ten przeżyje, co nie zmienia faktu, że pod koniec misji Hudson poświęca swe życie dla Davida i Woodsa.

WyzwaniaEdytuj

  • Rzuć nożem do wrogiego strażnika.
  • Przeżyj strzał z RPG, którego wybuch zrani przeciwników.
  • Zniszcz prywatny odrzutowiec Noriegi.
  • Zabij (x10) przeciwników, używając KM zamocowanego na jeepie.
  • Zniszcz wrogi ZPU (x1).
  • Odwróć jednocześnie uwagę (x8) przeciwników, używając wabików.
  • Wyeliminuj przeciwników (x15), używając promienia podczerwieni.
  • Wyeliminuj przeciwników (x8) w klinice.
  • Zbierz dane wywiadowcze (x3).
  • 100% przeżywalności.

BronieEdytuj

  Broń zalecana  
  Broń do znalezienia  
  Wyposażenie  
Poniższe wyposażenie wymaga posiadania atutu Narzędzia.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy szturmujemy lokal Noriegi, to można zauważyć, że Woods trzyma M16 niezależnie od wyboru gracza. Gdy jednak animacja się skończy Woods trzyma broń którą wcześniej gracz posiadał wcześniej.
  • Gdy w poprzednich misjach uda się wyciągnąć od Krawczenki wszystko a Mason odnajdzie dokumenty CIA w misji Czas i los, to po wymienianiu tych sytuacji kwestia Masona będzie ucięta przez cutscenkę.
  • Mason wręcza Noriedze broń pozbawianą amunicji, nie przeszkadza to jednak Noriedze aby później strzelać z tej broni.
  • Przed wejściem do kliniki, po lewej stronie jest barykada, za którą biegną nieprzyjacielscy żołnierze. Można do nich strzelać i zabijać, ale będą wychodzić w nieskończoność.
  • Woods, Mason i Hudson mają w tej misji, bagatela, po 59, 56 i 57 lat.

GaleriaEdytuj