Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.
Coffin Dance Easter Egg Die Maschine

Coffin Dance Easter EggEaster Egg, występujący na mapie Die Maschine w Call of Duty: Black Ops Cold War.

Easter Egg dostępny jest tylko w klasycznym trybie przetrwania. Przed wykonaniem go, gracz musi włączyć zasilanie i odblokować Pack-a-Puncha. W wyniku tego na obszarze akceleratora cząstek pojawi się pięć niebieskich kul, w które należy strzelić w dowolnej kolejności, by zniknęły:

  • za przewróconym krzesłem, całkiem na lewo od włącznika zasilania;
  • za kratą pod pomieszczeniem głównego zasilania;
  • na szybie wentylacyjnym, pod sufitem po stronie przejścia do laboratorium uzbrojenia;
  • za silnikiem, znajdującym się w rogu naprzeciwko Krig 6;
  • w lewym rogu po wewnętrznej stronie barykady, zlokalizowanej pod Pack-a-Punchem.

Dokonanie tego spowoduje natychmiastowe przeniesienie graczy do Mrocznego Eteru, teleportowanie ich na szczyt schodów naprzeciwko Pack-a-Puncha i, jeśli Easter Egg zostaje wykonany pod koniec rundy, zakończenie bieżącej rundy. Na miejscu gracze usłyszą muzykę i zobaczą wielu tańczących zombie. Przed Pack-a-Punchem czterech z nich niesie na barkach skrzynię, odpowiednik tytułowej trumny. Po chwili gracze opuszczają Mroczny Eter i ponownie teleportują się na szczyt schodów przed Pack-a-Punchem. Na dole leży pozostawiona skrzynia, którą można otworzyć. W środku znajduje się puszka Juggernoga, złom, wyposażenie taktyczne lub ofensywne i rzadka lub lepsza broń.

Ciekawostki[]

  • Easter Egg jest nawiązaniem do popularnego mema "Coffin Dance", który przedstawia karawaniarzy tańczących z trumną.
Advertisement