MW2icontr MW3tr Codghostsicon IWtopright Tryb zombie ikona IW MWRtopright MW2CRtopright WZtopright

Czujnik Pulsu (ang. Heartbeat Sensor) - dodatek do broni występujący Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Online i trybie Warzone.

Opis

Ogólne

Można go zamontować na wszystkich rodzajach broni oprócz pistoletów maszynowych.Dodatek pokazuje nam pozycje nieprzyjaciela znajdującego się w odległości (ok. 5-15m).

Call of Duty: Modern Warfare 2

W kampanii, możemy go zobaczyć po lewej stronie broni. Istnieje możliwość schowania czujnika i jego ponownego "otwarcia". Pierwszy raz jest on używany przez Roacha, w misji "Alpinista", gdzie jest on założony na karabinie ACR i umożliwia Roachowi bezproblemowe wykrycie Rosjan podczas zamieci śnieżnej. Później można go zobaczyć w misji "Ewentualność" na dwóch LKMach M240. Ostatni raz pojawia się w misji "Jak za dawnych czasów", gdzie można znaleźć ACR z takimi samymi dodatkami, jak ten z pierwszej misji. Czujnik umożliwia rozpoznanie, czy cel jest nam wrogi, czy przyjazny. W kampanii, sojusznicy są oznaczani niebieskim kolorem, a wrogowie białym. W multiplayerze z kolei, sojusznicy są zieloni, a wrogowie czerwoni.

Multiplayer

Tutaj, działa on tak samo jak w kampanii. Atut Zimna krew, nie jest w stanie ukryć gracza, przed działaniem czujnika. Może to uczynić tylko atut Ninja. Istnieje możliwość wyłączenia czujnika, poprzez użycie serii ofiar EMP.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Dodatek powraca w tej części. Jego wygląd zbytnio się nie zmienił. Istotną różnicą podczas jego użytkowania jest fakt, że teraz gracz widzi, co się dzieje na czujniku podczas celowania, a nie tak jak w przypadku poprzedniej części, gdzie czujnik był wtedy niewidoczny. Sam czujnik działa też "wolniej" i dłużej mu zajmuje "odświeżenie" obrazu, przez co lepiej nadaje się do działań zwiadowczych.

Call of Duty: Online

Dodatek ten występuje też w Call of Duty: Online.

Call of Duty: Ghosts

W tej części, pojawia się on tylko w misji "Ścigany", gdzie jest używany przez Logana. Tutaj nie jest on już montowany na broni, lecz na nadgarstku. Gdy tylko wróg zostanie wykryty, czujnik zapiszczy i będzie to robił tym intensywniej im bliżej będzie się on znajdował. Sojusznicy są na nim oznaczani w postaci białych, a wrogowie czerwonych kropek.

Call of Duty: Infinite Warfare

Pojawia się on tylko w postaci Easter Egga z Modern Warfare 2. Jeśli gracz strzeli w misia Teddy, na jednej z map trybu zombie, to można będzie usłyszeć, taki sam dźwięk, jaki wydawał czujnik. Dźwięk będzie tym głośniejszy, im więcej razy miś zostanie postrzelony.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered

ARCut Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.
Miał on się pojawić w grze, lecz został wycięty.

Warzone

W trybie Warzone, nie jest on już montowany na broni. Można się w niego wyposażyć, kosztem granatu taktycznego i aby go użyć, należy przytrzymać przycisk odpowiedzialny, za jego rzucenie. Podczas używania go, nie można strzelać, bo wtedy broń jest automatycznie chowana. Wygląda i działa on tak samo jak czujnik z Call of Duty: Modern Warfare 2, dodatkowo pokazując dystans wrogów od użytkownika w metrach.