Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Zombie produkcji Infinity Ward. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone 2.0.

Czujnik Pulsu (ang. Heartbeat Sensor) - dodatek do broni występujący Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Online, Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered oraz wyposażenie taktyczne w Warzone i Warzone 2.0.

Opis[]

Ogólne[]

Można go zamontować na wszystkich rodzajach broni oprócz pistoletów maszynowych. Dodatek pokazuje nam pozycje nieprzyjaciela znajdującego się od nas w odległości ok. 5-15m.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered[]

W kampanii, możemy go zobaczyć po lewej stronie broni. Istnieje możliwość schowania czujnika i jego ponownego "otwarcia". Pierwszy raz jest on używany przez Roacha, w misji "Alpinista", gdzie jest on założony na karabinie ACR i umożliwia Roachowi bezproblemowe wykrycie Rosjan podczas zamieci śnieżnej. Później można go zobaczyć w misji "Ewentualność" na dwóch LKMach M240. Ostatni raz pojawia się w misji "Jak za dawnych czasów", gdzie można znaleźć ACR z takimi samymi dodatkami, jak ten z pierwszej misji. Czujnik umożliwia rozpoznanie, czy cel jest nam wrogi, czy przyjazny. W kampanii, sojusznicy są oznaczani niebieskim kolorem, a wrogowie białym. W multiplayerze z kolei, sojusznicy są zieloni, a wrogowie czerwoni.

Multiplayer[]

Tutaj, działa on tak samo jak w kampanii. Atut Zimna krew, nie jest w stanie ukryć gracza, przed działaniem czujnika. Może to uczynić tylko atut Ninja. Istnieje też możliwość wyłączenia czujnika poprzez użycie serii ofiar EMP.

Call of Duty: Modern Warfare 3[]

Dodatek powraca w tej części. Jego wygląd zbytnio się nie zmienił. Istotną różnicą podczas jego użytkowania jest fakt, że teraz gracz widzi, co się dzieje na czujniku podczas celowania, a nie tak jak w przypadku poprzedniej części, gdzie czujnik był wtedy niewidoczny. Sam czujnik działa też "wolniej" i dłużej mu zajmuje odświeżenie obrazu, przez co lepiej nadaje się do działań zwiadowczych niż walki bezpośredniej.

Call of Duty: Online[]

Dodatek ten występuje też w Call of Duty: Online.

Call of Duty: Ghosts[]

W tej części, pojawia się on tylko w misji "Ścigany", gdzie jest używany przez Logana. Tutaj nie jest on już montowany na broni, lecz na nadgarstku. Gdy tylko wróg zostanie wykryty, czujnik zapiszczy i będzie to robił tym intensywniej im bliżej będzie się on znajdował. Sojusznicy są na nim oznaczani w postaci białych, a wrogowie czerwonych kropek.

Call of Duty: Infinite Warfare[]

Pojawia się on tylko w postaci Easter Egga z Modern Warfare 2. Jeśli gracz strzeli w misia Teddy, na jednej z map trybu zombie, to można będzie usłyszeć, taki sam dźwięk, jaki wydawał czujnik. Dźwięk będzie tym głośniejszy, im więcej razy miś zostanie postrzelony.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered[]

ARCut Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.

Miał on się pojawić w grze, lecz został wycięty.

Warzone[]

W Warzone, nie jest on już montowany na broni. Można się w niego wyposażyć kosztem granatu taktycznego i aby go użyć należy przytrzymać przycisk odpowiedzialny za jego rzucenie. Podczas używania go nie można strzelać, bo wtedy broń jest automatycznie chowana. Wygląda podobnie i działa on tak samo jak czujnik z Call of Duty: Modern Warfare 2 dodatkowo pokazując dystans wrogów od użytkownika w metrach.

Warzone 2.0[]

Tutaj działanie zasadniczo się nie zmieniło w stosunku do Warzone 1. Najważniejszą zmianą jest fakt, że teraz czujnik posiada baterię, która z czasem się wyczerpuje, więc gracz nie może go używać bez końca.