FANDOM

IWtopright

Dan "Wolf" Lyall - żołnierz United Nations Space Alliance działający przed wojną jego organizacji z Frontem Obrony Kolonialnej. Występuje w Call of Duty: Infinite Warfare jako postać grywalna w misji "Narastające zagrożenie".

Życiorys Edytuj

W nieznanym okresie życia związał się z międzynarodową jednostką o nazwie Space Combat Air Recon. Po jakimś czasie awansował na podoficera pierwszej klasy.

Podczas narastających napięć pomiędzy UNSA a FOK, ta pierwsza jednostka wysłała do na księżyc o nazwie "Europa" Lyalla oraz podległych mu ludzi - Sipesa i Tee'a w celu zdobycia broni będącej tam. Po tym mieli wysadzić w powietrze całą bazę, gdzie rzeczone uzbrojenie się znajdowało. Żołnierze po wylądowaniu na miejscu napotkali żołnierzy FOK, którzy rozstrzelali cały personel bazy i także byli tu w celu zdobycia broni. Doszło do walk pomiędzy oddziałem Wolfa a jednostkami FOK. Po dotarciu do wnętrza bazy spotkali nawet wrogie roboty wojskowe, lecz dzięki użycia działka EM udało się je zniszczyć. Wybuch, który to działko spowodowało, sprawiło też, że Lyall i jego ludzie stracili przytomność. Odnaleźli ich FOK z Salenem Kotchem na czele. Po krótkiej rozmowie pomiędzy przeciwnymi stronami Kotch rozkazał swoim ludziom zamordować członków SCAR. Sipesowi i Tee'owi zgnieciono głowę, natomiast Wolfa pobito na śmierć. Po tym Front Obrony zajął księżyc.

Ciekawostki Edytuj