Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w komiksie Modern Warfare 2: Ghost. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

Dead And Gone – szósta i ostatnia książka z serii komiksów Modern Warfare 2: Ghost opublikowana przez Wildstorm Productions, jako dodatek do Call of Duty: Modern Warfare 2, które zostało wydane w tym samym roku.

Fabuła[]

20 minut przed upłynięciem ultimatum terrorystów, mężczyzna i dzieci słuchają opowiadania terrorysty o tym, jak USA zmieniło cały Północny Meksyk w strefę wojny tylko po to, aby dorwać Robę.

Simon ponownie zwraca na siebie ich uwagę i wyjaśnia, że planem Roby było trzymanie się z dala od wojny, i powrót tylko po to, aby przywrócić porządek, za co byłby wychwalany, i co sprawiłoby, że byłby coraz bardziej potężny. Roba zdecydował się jednak ukryć w swoim domu w dżungli w Chiapas. Położenie domu sprawiało, że nie można było go dostrzec ani z zimie, ani z powietrza, a ogromna ilość drapieżników, insektów i innych niebezpieczeństw w dżungli skutecznie go chroniła. Dodatkowo nawet po przejściu przez te wszystkie niebezpieczeństwa, na miejscu czekała jeszcze duża liczba ochroniarzy.

Simonowi jednak udało się przez to wszystko przebrnąć i po dotarciu na krawędź, z której miał idealny punkt obserwacyjny, zabijał z karabinu snajperskiego kolejne patrole, do czasu aż jeden z ich członków zaczął wzywać pomocy. Został on oszczędzony przez Riley'a. Chwilę później przez radio zaczęli się odzywać kompani żołnierza będący wewnątrz posiadłości. Wtedy Simon zmusił rannego żołnierza, aby zaczął krzyczeć do radia.

Riley zdetonował ładunki C4 umieszczone dookoła posiadłości, co miało zmusić będących wewnątrz żołnierzy, aby myśleli, że są atakowani przez znacznie liczniejsze siły wroga. Po tym jak Riley zniszczył śmigłowiec na dachu, Roba był eskortowany przez swoich ludzi przez korytarz, jednak chwilę później usłyszał strzały. Simon błyskawicznie zabił ludzi Roby używając wyłącznie noża, po czym ten po rozpoznaniu go, zapytał czego od niego chce. Ten odpowiedział, że chcę zemsty i pokazał mu płytę, na której miał wszystkie informacje na temat biznesu Roby. Wtedy ten próbuje wyciągnąć pistolet, ale zostaje zaatakowany nożem. Roba uciekł do sypialni, a za nim wszedł do niej Simon. Wtedy zdesperowany Roba wyskoczył z pokoju na pierwsze piętro, ale zostaje postrzelony z karabinu przez Riley'a.

Krwawiący na ziemi Roba powiedział Simonowi, że kiedy miał 6 lat, jego rodzice zostali zabici na rynku bez żadnego powodu. To wydarzenie otworzyło mu oczy na świat i uświadomiło mu, że na świecie są miliardy ludzi, dla których śmierć 1 lub 2 osób nic nie znaczy. Roba śmiejąc się mówił, że jest tylko człowiekiem. Simon zgadza się z tym i mówi mu, że jest on jednym z tych, którzy powinni ten świat opuścić po czym strzela mu w głowę.

Z powrotem w szkole mężczyzna podsumowując opowieść powiedział, że tuż po śmierci Roby na miejsce przybyło 30 ludzi, ale mimo to Riley nie chciał opuścić tamtego miejsca bez walki. Nagle jednak lider terrorystów wszedł do pokoju krzycząc. Godzina o której ci mieli zabić dziecko już dawno minęła, a oni nie byli na to gotowi. Jeden z terrorystów błaga go, aby zaczęli oni negocjację, ale inny w tym samym czasie łapie jedną dziewczynkę za włosy. Wtedy dowódca patrząc na zewnątrz pyta, czemu antyterroryści jeszcze nie zaatakowali, jednak po chwili zostaje postrzelony od tyłu w głowę. Jeden z terrorystów odwraca się i widzi człowieka, który uwolnił się z krzesła i trzyma pistolet. Powiedział on mu, że czekał tylko, aż jeden z terrorystów zginie.

Nagle żołnierze zjeżdżając na linach dostali się do budynku przez okna i zaczęli strzelać do terrorystów. Człowiek, który trzymał jedno z dzieci próbował wziąć je za zakładnika, jednak został zabity przez snajpera z helikoptera. Po tym jak dzieci zostały ewakuowane, dziewczynka zapytała Riley'a, czy to on jest tym człowiekiem na co ten odpowiedział, że to tylko zwykła opowieść.

Akcja przenosi się do płonącej posiadłości Roby, z której Riley odchodzi. Po tym jak Simon wyszedł na otwarte pole, przyleciał do niego helikopter. Ze środka wyszedł człowiek z odznaką Task Force 141 i podszedł do Riley'a.

Galeria[]

Advertisement