Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

„Cofnij się w czasie, zagraj w Operację Sztywniak - zręcznościówkę retro z udziałem zombie i walcz z siłami Kosmicznych Goryli.”
— Opis mapy

Dead Ops Arcade (pol. Operacja Sztywniak) – mapa występująca w Call of Duty: Black Ops w trybie zombie.

Opis

Ta mapa jest inna niż inne mapy w trybie zombie, akcja przedstawiona jest z lotu ptaka. Jest to "mini-dodatek" do trybu zombie od twórców gry.

Zmiany

  • Trzeba sterować postacią z perspektywy ptaka;
  • Są inne power-upy;
  • Bronie są w postaci power-upów i można je używać tylko przez parę sekund;
  • Kierujemy innymi postaciami;
  • Można używać bomby atomowej gdy będziemy otoczeni przez zombie;
  • Można użyć mocy przyspieszenia dzięki której przeniesiemy się z miejsca na miejsce;

Rozgrywka

Cel rozgrywki jest ten sam co zawsze, przetrwać jak najwięcej fal zombie choć głównym celem stało się tutaj zabicie kosmicznego goryla.

Gdy przetrwamy wystarczająco dużo rund, na arenie pojawi się teleporter który przeniesie nas na nową arenę gdzie przyjdzie nam się zmierzyć z innymi zombiakami. Na tej mapie także spotkamy piekielne psy i pełzający zombie.

Rund jest 40 ale gdy zabijemy kosmicznego goryla to przeniesiemy się do początku rozgrywki. Punkty, bomby atomowe i przyspieszenia zostają.

Osiągnięcia i trofea

Włóż monetę Włóż monetę (Brązowe Bronze.png) (5Gamerscore.png)
Uzyskaj dostęp do terminalu pokonaj siły Kosmicznego Goryla w trybie Operacja sztywniak.
Nosorożec obrazek osiągnięcia.png Nosorożec (Srebrne Silver.png) (10Gamerscore.png)
Użyj przyspieszenia w Operacji sztywniak i przebij się przez 20 lub więcej przeciwników na raz.

Ciekawostki

  • Postać która ma niebieski licznik punktów wygląda jak Nikołaj Beliński.
  • To jedyna mapa w trybie zombie gdzie trzeba sterować postacią z lotu ptaka.
  • To pierwsza mapa w której zombie mają czerwone oczy.
  • To pierwsza mapa w której jest inna broń początkowa (M60).
  • Istnieje mod, który zmienia styl gry na fps.
  • Kosmiczny goryl najprawdopodobniej nawiązuje do Donkey Konga - postaci, która poraz pierwszy pojawiła się w grze na automaty

Galeria