Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

„Odwieczna walka z klanem Goryli.”
— Opis mapy

Dead Ops Arcade 3 (pol. Operacja Sztywniak 3) – mapa trybu zombie występująca w Call of Duty: Black Ops Cold War. Jest to kontynuacja mapy Dead Ops Arcade 2.

Głównym celem mapy jest pokonanie Gorylmamy – matki Kosmicznego i Cybernetycznego Goryla, a także uratowanie kurczaka, Fidoliny.

Zaawansowany start

Dodany w aktualizacji z 4 lutego 2021 r. zaawansowany start pozwala na rozpoczęcie solowej rozgrywki na najdalszej planszy, do której udało się graczowi dotrwać solo. W trybie tym wyłączony jest udział w rankingach oraz możliwość czynienia postępu w statystykach w tym również wyzwań. Możliwe jest jednak odblokowanie osiągnięcia Ponowne spotkanie z Fidoliną.

Gracz rozpoczyna rozgrywkę na wyspie z odpowiednią ilością żyć, przyspieszeń i bomb zależną od początkowej rundy. Im jest ona wyższa, tym jest ich więcej. Maksymalnie można otrzymać 5 żyć, 5 przyspieszeń i 4 bomby. Jeśli początkowa runda jest późniejsza niż 20., gracz ma możliwosć wybrania jednego z Losów, by po chwili zostać przeniesionym na pierwszą rundę na planszy, do której zdołał dotrwać. W przeciwnym razie przeniesienie nastąpi zaraz po odrodzeniu się na wyspie. W przypadku gdy gracz pokonał Gorylmamę przed pierwszą rozgrywką w tym trybie, rozpocznie grę na 61. rundzie.

Możliwość zapisania postępów rund ułatwia zdobycie osiągnięcia, lecz należy pamiętać, że zapis odbywa się w chwili rozpoczęcia pierwszej rundy na nowej planszy. Ma to szczególne znaczenie w rundach 4., 20., 36. i 60., po których gracz udaje się do Dziczy. Wejście do Dziczy traktowane jest jako ta sama runda, dlatego konieczne jest również ukończenie jej, aby zapisać grę.

Tryb pierwszoosobowy

Tryb pierwszoosobowy został dodany do gry wraz z rozpoczęciem sezonu drugiego i jak nazwa wskazuje umożliwia rozgrywkę na mapie tylko w pierwszej osobie. Wszystkie cechy power-upa Pierwsza osoba z podstawowego trybu pozostają aktywne z wyjątkiem minimalnego mnożnika x4. Oznacza to, że gracz może przyjąć większą ilość obrażeń zanim zostanie powalony oraz posiada powolną regenrację zdrowia. Co istotne tryb pierwszoosobowy posiada oddzielny ranking. Pozwala to na czynienie postępów w statystykach, osiągnięciach (w tym Ponowne spotkanie z Fidoliną) i wyzwaniach (w tym wyzwanie mokrej roboty "Idealne futro").

Osiągnięcia i trofea

Badacz lochów obrazek osiągnięcia.png Badacz lochów (Srebrne Silver.png) (30Gamerscore.png)
Zwiedź każdy zakątek Lochu Śmierci.
Drobiowa piątka obrazek osiągnięcia.png Drobiowa piątka (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
Utwórz szereg z 5 kurczaków w Operacji Sztywniak.
Ponowne spotkanie z Fidoliną obrazek osiągnięcia.png Ponowne spotkanie z Fidoliną (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
Pokonaj Gorylmamę i ocal przyjaciela.
Przetrwanie w dziczy obrazek osiągnięcia.png Przetrwanie w dziczy (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
Ucieknij z głębokiej Dziczy.
Tak chciał los obrazek osiągnięcia.png Tak chciał los (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
Znajdź swoje przeznaczenie w Komnacie Losu.
Advertisement