Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w komiksie Modern Warfare 2: Ghost. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

Dead Will Follow – trzecia książka z serii komiksów Modern Warfare 2: Ghost opublikowana przez Wildstorm Productions, jako dodatek do Call of Duty: Modern Warfare 2, które zostało wydane w tym samym roku.

Fabuła[]

Ukraina, Lisiczańsk. Powoli zbliża się godzina 15:00, ale żołnierz kontynuuje swoją historię, którą terroryści są coraz bardziej poruszeni.

Nadeszła noc, jednak Simon nadal żył i jednocześnie był coraz bardziej zdesperowany. Powoli dochodziły do niego insekty, ale ten się nie poddawał i używając dolnej szczęki swojego martwego kompana przez 13 godzin próbował się wydostać.

18 grudnia 2010 roku powraca on do placówki SAS w Credenhill, aby wznowić polowanie na Robę. Na miejscu ludzie pytają go, co zapamiętał z tego co się stało, a ten odpowiada, że okrągły miesiąc zajęła mu podróż do Teksasu. Kiedy już nie miał sił i upadł, został on znaleziony przez teksańskiego leśniczego. Wtedy przez kolejny tydzień próbował się dostać z powrotem do domu, a teraz po 4 miesiącach jest on gotowy z powrotem dołączyć do oddziału.

Człowiek, który przeprowadzał z Simonem wywiad, powiedział, że jego ciało wraca do normy po ostatnich wydarzeniach w przeciwieństwie do jego umysłu. Mówił też, Riley nie wiele pamiętał i miał ciągłe koszmary, ale ten ciągle temu zaprzeczał. Wtedy mężczyzna powiedział Simonowi, że powinna go przekonać jego psychiatra, bo to ona jako jedyna nie pozwoliła mu z powrotem wrócić do wojska.

Simon poszedł do baru, gdzie rozpoczął rozmowę z barmanem Hordgsonem. Podczas rozmowy do baru przyszła córka barmana, a Simon zaczął o niej mówić dziwne rzeczy, co sprawiło, że Hordgson zaczął go wyzywać. Wtedy do baru przyszedł Roba lecz po chwili Riley wyciągnął uzi i zastrzelił jego ludzi, po czym zaczął go wypytywać co sprawiło, że oszalał. Manuel zaczął się śmiać i powiedział, że zabił Riley'a. Wtedy przed oczami Simona pojawia się twarz Roby z wymalowaną czaszką i ten znowu zaczyna strzelać.

Riley obudził się z krzykiem, po czym zorientował, że był to tylko kolejny koszmar. Wtedy poszedł on do łazienki i pomalował twarz pastą do zębów. Chwilę później przychodzi jego matka pytając, czy ten znowu ma koszmary, co Simon potwierdza. Mówi też o tym, że robił kobietom straszne rzeczy, co sprawiało mu przyjemność, i że to go przeraża. Kobieta mówi mu, że potrzebuje on po prostu trochę czasu. Później idzie ona zrobić herbatę, jednocześnie mówiąc, że Simon przypomina swojego ojca. Simon pyta ją dlaczego, a ta mówi, że jego ojciec zawsze miał twarz pomalowaną na biało-czarno kiedy chodził z nią na koncert, przez co młodzi nazywali go "Kośćmi". Radzi ona Riley'owi, że mimo faktu niedogadywania się z ojcem, powinien on go odwiedzić w szpitalu z racji tego, że ten ma raka i prawdopodobnie wkrótce umrze.

Później tego samego dnia Simon ma kolejną sesję z doktor Halloway. Ta pyta go, czy obawia się tego, co może się stać kiedy odwiedzi swojego ojca. Ten odpowiada, że spotkał w swoim życiu bardzo wielu ludzi, z których większość była chciwa i głupia. Mówi też, że mimo faktu, że Roba jest szalonym sadystą, to nie przyrównałby go do swojego ojca, którego uznaje za czyste zło. Wtedy Halloway pyta go czemu tak uważa, a ten mówi, że to nie jest wina jakiegoś doświadczenia z przeszłości, ale jego uczuć.

Simon chcąc się z kimś spotkać, spotyka Sparksa. Rozmawiają oni o tym co się stało w barze. Sparks i Washington szli przez RAF Honington, kiedy dowiedzieli się, że z Simonem wszystko w porządku. Po powrocie do domu, Sparks został awansowane i miał być skierowany do Afganistanu, aby tam trenować żołnierzy. Wspomina on o jego wysoko postawionym przyjacielu, który był za wszystko odpowiedzialny. Zanim Riley zapytał, kim był ów przyjaciel, Sparks pyta go, czemu tak długo zastanawiał się nad powrotem do SAS, a ten odpowiada, że to przez jego psychologa. Kevin pyta Simona o to, czy jego koszmary się skończyły, ale ten zamiast odpowiadać, pyta go czy też je ma. Sparks mówi mu, że tabletki dane im obu na pewno pomogą.

Kevin i Simon wyszli z baru rozmawiając o wyjeździe Sparksa do Afganistanu. Mówi on Riley'owi, że będzie on tam trenował żołnierzy, aby umieli zadbać o ochronę swojego państwa w czasie, kiedy będzie dawał terrorystom pozwolenie na handel ludźmi i heroiną. Riley pyta Kevina kim był ów wysoko postawiony przyjaciel, jednak ten nie odpowiada i mówi tylko, że jak tylko plan Roby zostanie wykonany, będzie mógł wrócić do Coahuili, co utwierdza Simona w przekonaniu, że Sparks zdradził swój kraj.

Zanim Riley wszystko zrozumiał, Kevin spostrzegł dziewczynę, którą obserwował w barze, jak ta kieruje się do swojego domu, a wtedy Simon wzywa niepostrzeżenie siły porządkowe i idzie razem ze Sparksem. Niestety nie udaje mu się otworzyć drzwi kluczami, które miała kobieta, bo było ich zbyt wiele i zmarnował na to za dużo prób. W tym samym czasie usłyszeli oni syreny i uciekli zostawiając kobietę.

Dotarli oni do zajazdu, w którym zatrzymał się Kevin. Sparks poprosił Simona, aby ten dał mu jego tabletki na uspokojenie, bo ma atak niepokoju, ale zamiast tabletek, Simon bierze nóż. Wtedy Kevin wyciąga broń, ale jest wtedy za blisko Simona i ten odcina mu nadgarstek. Riley pyta Sparksa dlaczego ten zdradził swój kraj, ale oszołomiony Kevin mówi tylko, że chce wracać do Coahuili i zrobi wszystko, aby tam dotrzeć.

Chwilę później do zajazdu dociera też Washington i kiedy tylko zobaczył on Simona trzymającego nóż na gardle Sparksa, wyciąga broń i strzela do Riley'a. Simonowi udaje się uciec, ale zostaje on trafiony w nogę. Z powodu ran Riley kradnie taksówkę i ucieka z miejsca zdarzenia. Wtedy przypominają mu się słowa Sparksa, jak mówił o zdobyciu broni: o tym co by się stało, gdyby podjął niewłaściwą decyzję. Przypomina mu się również Roba trzymający czaszkę mówiący, że była to czaszka jego matki. Trzymał on również dwie kolejne, które miały być czaszkami Tommy'ego i jego ojca. Wtedy Simon dzwoni do swojej matkę, ale ta nie odbiera.

Riley jedzie tak szybko jak tylko może do swojego domu i na miejscu widzi otwarte frontowe drzwi. Po dostaniu się do domu, znajduje tam zwłoki swojej matki, brata, szwagierki i bratanka Josepha. Wszystko to wydarzyło się w Boże Narodzenie.

Galeria[]

Advertisement