Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare.

Logo trybu Deathmatch Drużynowy w Call of Duty: Black Ops III.

Deathmatch Drużynowy (ang. Team Deathmatch) – tryb rozgrywki występujący w trybie multiplayer w Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III.

Opis

Klasyczny tryb obecny w praktycznie każdej części Call of Duty. Gracze podzieleni są na dwie drużyny, które zabijają się wzajemnie i zdobywają tym samym punkty. Zwycięża drużyna, który uzbiera ich w określonym czasie najwięcej lub przed czasem osiągnie ich limit. Zabici gracze odradzają się.

Limity

  • 75, 750 lub 7500 punktów
  • 100 punktów
Advertisement