FANDOM

MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright AWtopright BO3topright IWtopright WWIItopright
Demolka – jeden z trybów gry trybu Multiplayer występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: Infinite Warfare i Call of Duty: WWII.

Zasady gry Edytuj

Gracze dzielą się na dwie drużyny. Jedna z nich (atakujący) starają się zniszczyć dwa cele w ciągu określonego czasu. Muszą to zrobić podkładając bombę czasową, którą posiada każdy gracz z drużyny atakującej. Przeszkadzają im w tym obrońcy, którzy mają nie dopuścić do podłożenia bomby, a jeśli już do tego dojdzie, to mają za zadanie ją rozbroić. Jedna runda trwa 2,5 minuty, ale po wysadzeniu jednego z celów dodaje się więcej czasu. Gdy czas się skończy lub atakujący wysadzą wszystkie cele, następuje zmiana stron. Drużyna obrońców staje się atakującymi i na odwrót.

Gra dzieli się na dwie rundy. Punkt zdobywa się, jeśli się obroni/wysadzi cele. Gdy po tych dwóch rundach będzie remis, Gra się kolejną rundę, lecz z jednym celem na środku mapy, a obie drużyny mają za zadanie go wysadzić. Jeśli po upływie czasu wciąż nikt nie wysadził celu, gra kończy się remisem.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy bomba została podłożona, zegar odliczający do końca rundy staje i wznawia się po detonacji/rozbrojeniu.