FANDOM

BlackopsNewTopright

Doświadczony – atut 2. poziomu występujący jedynie w trybie dla wielu graczy w Call of Duty: Black Ops. Działa na podobnej zasadzie co dodatek FMJ czy atut Moc obalająca.

Atut ten gracz otrzymuje na 4. poziomie i w odróżnieniu od pozostałych atutów 2. poziomu nie musi go kupować. Doświadczony zwiększa penetrację powierzchni przez pociski. Dzięki temu gracz wyposażony w ten atut prowadzi skuteczniejszy ogień przez przeszkody takie jak mury, deski czy sklejka, co świadczy o jego skuteczności.

Wersja Pro Edytuj

Wersja Pro (którą po wypełnieniu 3 zadań gracz może kupić za Pc wager green3000) zwiększa obrażenia z broni palnej wobec wyposażenia i serii ofiar o 25 procent, a dodatkowo zmniejsza podrzut celownika spowodowany otrzymywanymi obrażeniami o 80 procent.

WyzwaniaEdytuj

  • Zabij 10 wrogów strzelając przez przeszkody, mając na wyposażeniu atut Doświadczony.
  • Traf 200 pociskami we wrogie śmigłowce.
  • Zniszcz 1 element wrogiego wyposażenia strzelając przez ścianę (w tym celu gracz powinien wyposażyć się w atut Haker).

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji francuskiej gry atut nazywa się tak samo, jak w Call of Duty 4: Modern Warfare, czyli Moc obalająca
  • W przypadku wyzwań gracz musi strzelać przez twardą przeszkodę, niekoniecznie musi być to ściana. Co ciekawe, działa to w także w przypadku szyby.
  • Ikona atutu składa się z pocisku w locie, który przebija obramowanie. Analogiczne skonstruowane ikony gracz może zauważyć w innych odsłonach serii.