FANDOM

BO2topright AWtopright BO3topright IWtopright BO4topright
20px-Disambig-icon.png Dla podobnie nazwanej karty, patrz Główny strzelec.

Dodatkowy strzelec – dzika karta, występująca w Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Black Ops IIII, a także zestaw uzbrojenia w Call of Duty: Infinite Warfare.

Call of Duty: Black Ops II

Ta dzika karta umożliwia dodanie drugiego dodatku do drugiej broni.

Wyjątki

Oprócz wyjątków, które występują w przypadku broni głównej, tutaj nie można dodać kolejnego dodatku, jeśli broń ma już na wyposażeniu dodatek Akimbo.

Call of Duty: Advanced Warfare

Działanie karty się nie zmieniło.

Wyjątki

Tak jak poprzednio oprócz wyjątków z broni głównej, nie można tutaj połączyć ze sobą: Akimbo, noża taktycznego i celownika laserowego. Dodatkowo Akimbo nie może być wyposażone razem z jakąkolwiek optyką, a także z mikrofonem parabolicznym.

Wyjątkiem od wyżej wymienionych reguł są: XMG i SAC3, i dlatego też można na nich użyć celownika laserowego czy mikrofonu parabolicznego, bo tych broni można używać tylko w dwóch rękach.

Call of Duty: Black Ops III

W większości działa on podobnie do swojego odpowiednika Call of Duty: Black Ops II, jednak zmiany zachodzą w przypadku optyki, gdyż ta nie liczy się już jako dodatek do broni, więc z tym atutem, gracz nadal może wyposażyć się w dwa dodatki, nawet jeśli ma już jakiś celownik, pod warunkiem, że ma wystarczającą ilość punktów, aby dany dodatek umieścić.

Call of Duty: Infinite Warfare

Atut ten umożliwia wyposażenie broni dodatkowej w kolejny dodatki. Można go użyć 2 razy, w wyniku czego można dodać maksymalnie 4 dodatki i optykę.

Galeria

Call of Duty: Black Ops IIII

Karta ta pod nazwą Spec od dodatkowej występuje również w Call of Duty: Black Ops IIII. Działanie jej zbliżone jest do karty Spec od głównej, lecz dotyczy broni dodatkowej. Mianowicie użycie karty umożliwia zastosowanie kolejnego dodatku. Możliwe jest posiadanie maksymalnie trzech speców od dodatkowej. W takim przypadku broń można wyposażyć w 5 dodatków i optykę. Spec od dodatkowej nie może być łączony w ilościach powyżej jednego z kartą Modyfikacja operatora dodatkowej, która przeznacza dwa miejsca na dodatki na modyfikację operatora.