FANDOM

MW3tr

Dowódca Zespołu Dwa – postać epizodyczna występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3 w misji "Zwrot do nadawcy".

Życiorys Edytuj

Ten człowiek pracował jako najemnik w firmie Private Military Company. Po pewnym czasie awansował na dowódcę zespołu. W nieznanym czasie rosyjscy Lojaliści emigrowali do Indii, ponieważ obawiali się szykan ze strony nowego rosyjskiego rządu. Nie czuli się tam do końca bezpieczni, więc zatrudnili kilka oddziałów PMC do obrony. Dowódca Zespołu Dwa także się tam znalazł.

8 października 2016 roku Lojaliści wydali najemnikom rozkaz pomocy w ataku na bazę Afrykańskiej Milicji w Bosaso w Somalii. Dowódca walczył wraz ze swoim zespołem z przeciwnikiem do czasu ewakuacji. Gdy ta miała nadejść ze strony Nikołaja, doszło do burzy piaskowej w wyniku której śmigłowiec Nikołaja rozbił się. Afrykańska milicja okrążała wrak w celu przejęcia Rosjanina, lecz na pomoc ruszył mu Zespół Dwa. Jego dowódca skontaktował się także z brytyjskimi żołnierzami, by przybyli mu na pomoc. To się stało wkrótce i dowódca mógł się ewakuować ze swoim oddziałem za pomocą samochodów.

Tryb wieloosobowy Edytuj

W trybie Multiplayer gry Call of Duty: Modern Warfare 3 Dowódca Zespołu Dwa występuje w charakterze komentatora frakcji Private Military Company. Jego powiedzeniem zagrzewającym do walki jest cytat "Let's do this!".