FANDOM

Codghostsicon

Drapieżne ptaki – ósma misja kampanii dla jednego gracza w Call of Duty: Ghosts.

Opis Edytuj

Materiały wywiadowcze z ostatniej misji z Caracas pokazywały, gdzie obecnie przebywa Gabriel Rorke, człowiek stojący za odnowienie konfliktu Federacji państw Ameryki Łacińskiej ze Stanami Zjednoczonymi. Jednostka specjalna "Duchy" została wysłana do Zatoki Meksykańskiej w celu pojmania Rorke'a.

Atak nastąpił z wieczora. Kilka śmigłowców AH-64 Apache leciało w stronę pól naftowych od strony autostrady. Na niej znajdowała się ciężko uzbrojona obrona przeciwlotnicza m. in. samochody z CKM-ami i sprzężone działka ZPU-4. Ze wszystkim sobie poradzono, lecz nie bez problemu. Dalej znajdowało się jeszcze więcej obrony przeciwlotniczej, a do tego dochodziła piechota uzbrojona w rakiety z namierzaniem. Na szczęście, helikoptery Apache posiadały zestaw flar, które dezorientowały rakiety. Po tym śmigłowce USAF wbiły się jeszcze głębiej w obronę wroga. Wtedy Federacja sięgnęła po wsparcie śmigłowców Hind i wojskowych kutrów, lecz to Amerykanie zapanowali nad przestrzenią powietrzną bitwy. Po tym helikoptery osłaniały UH-60 Black Hawk z Duchami na pokładzie. Po chwili żołnierze zostali wysadzeni na lądowisku i rozpoczęli walkę w budynku. Tam wróg mocno się bronił, lecz stracił ducha walki po ponownym ostrzelaniu ich ze śmigłowca. Po chwili Duchy dotarły do Rorke'a i pojmały go.

Amerykanie po złapaniu antagonisty wzięli go na pokład samolotu C-130 w celu przesłuchania go.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

  Broń startowa (śmigłowiec)  
  Broń startowa (Logan)  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia Edytuj

Drapiezne ptaki codg Drapieżne ptaki (osiągnięcie) (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Schwytaj Rorke'a. (Ukończ "Drapieżne ptaki" na dowolnym poziomie trudności).
Niech wszystko splonie obrazek osiagniecia Niech wszystko spłonie (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
Zniszcz 80 pojemników z paliwem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna misja, w której gracz ma okazję skorzystać z Panzerfausta.
  • Kiedy gracz jeszcze kontroluje śmigłowiec, ma szansę zobaczyć Logana. Będzie on jednak posiadał model pilota trzymającego karabin Honey Badger, a poza tym nie będzie miał nóg.